یکشنبه، آذر ۲۵، ۱۳۸۶

از سرگیری فعالیت مجدد گروه وبلاگهای جمهوری شورایی

پیرامون
شروع بکار مجدد گروه وبلاگهای جمهوری شورایی

بازدید کننده گان گرامی
گروه وبلاگهای " جمهوری شورایی"، طی دو هفته آتی، فعالیت عادی خود را از سر خواهد گرفت. علل تعطیلی موقت فعالیت این گروه، پیش از این طی یادداشت منتشره در وبلاگ جمهوری شورایی و برخی وبلاگهای دیگر، به اطلاع خواننده گان رسیده بود.

در دوره جدید کار وبلاگهای نامبرده، برخی تغییرات ضروری صورت خواهند گرفت:

1- مسئول گروه وبلاگهای جمهوری شورایی تلاش میکند، حتی المقدور نظم معینی در موعد به روز شدن وبلاگها بوجود آورده، دنبال نمودن مطالعه مطالب این وبلاگها برای مخاطبین خود را، قابل پیش بینی و ساده تر سازد.

2-
وبلاگ " جمهوری شورایی" در نشانی سابق آن، یعنی
تعطیل شده، در نشانی جدیدی
در شکل و فرم سابق، ادامه می یابد. دلیل این اقدام، عدم دسترسی مسئول
وبلاگ به نشانی قدیم، بدلیل تغییر آدرس ای- میل این وبلاگ است. اگر دوستان خواننده راهی برای بازپس گرفتن ای – میل سابق این وبلاگ از مؤسسه یاهو میشناسند و یا نوعی ارتباط با آن را برای دراختیار گرفتن مجدد نشانی قدیمی سراغ دارند، میتوانند با استفاده از نشانی جدید این وبلاگ، نگارنده را از نظر مفید خود مطلع سازند. با تشکر پیشاپیش از هرگونه کمک در این زمینه و در صورت تمایل، معرفی او چه بعنوان فرد و یا شرکت اینترنتی به خواننده گان این وبلاگها.

وبلاگ جمهوری شورایی در نشانی سابق، بمثابه آرشیو مطالب این وبلاگ از تاریخ تأسیس آن در 6 آوریل 2005 تا 16 شهریور 1386- 7 سپتامبر 2007 مقرر شده، لینک آن در ستون راست و قسمت بالای وبلاگ جدید جمهوری شورایی قابل دریافت است. برای دسترسی به هر مطلبی از وبلاگ سابق تا تاریخ فوق، نام مطلب و یا عنوانی شبیه آن را در قسمت مستطیل سفید در سمت چپ و قسمت بالای وبلاگ قدیمی وارد نموده، سپس در کنار آن و بر محل BLOG DURCHSUCHEN کلیک کنید. در اینصورت مطلب مزبور و یا لیستی از مطالب، که مقاله مورد جستجو نیز در آن میان است، ظاهر میگردد.

نشانی ای – میل سابق که از حدود 4 ماه پیش، از سوی مسئول وبلاگ پاک شده است:

damawand158@yahoo.de

نشانی ای- میل جدید گروه وبلاگهای جمهوری شورایی:

pouyane50@yahoo.de

3- برخی از وبلاگهای سابق در یکدیگر ادغام شده، همچنین وبلاگهای جدیدی تأسیس خواهند شد. این موارد عبارتند از:

- وبلاگهای " نفتگران"، " سازمانیابی دانشجویی" و " ضد فاشیست" در وبلاگ جمهوری شورایی ادغام گشته، پس از مدت معینی از شبکه اینترنت پاک خواهند شد. این تغییر شامل وبلاگ سابقاً گشایش یافته، اما شروع به کار نکرده " تاریخ جدید ایران" نیز میگردد.

- وبلاگهای جدید زیر به مجموعه موجود اضافه میشوند:

1- وبلاگ " کشور". هدف از تأسیس این وبلاگ، مبارزه نظری منظم و سازمانیافته با نفوذ و عملکرد گرایشات ارتجاعی- قومی در جنبش چپ ایران است. این به ویژه به تبلیغات مخرب قومی از سوی گروه یدی شیشوانی ( موسوم به: اتحاد فداییان کمونیست) و کومه له ( جناح ابراهیم علیزاده )، همچنین برخی سایتهای خبری بزرگ، نظیر " پیک ایران"، "اخبار امروز"، " عصر نو" و " بروسکه" در خارج از کشور، مربوط میگردد.

2- به وبلاگ " پیک بهمن"، که پیش از این تأسیس یافته، اما شروع بکار نکرده است، وظیفه جدیدی واگذار میگردد. منظور از این تغییر، جمع آوری و کار بر روی کلیه مطالب و مدارک مربوط به تاریخ سازمان جریکهای فدایی خلق ایران، بمنظور تسهیل امر نگارش خلاصه ای از تاریخچه سازمان است. این بویژه برای نسل جوان کمونیستهای کشور که با سرعت در حال بر دوش گرفتن وظایف سیاسی خود هستند، اهمیت مبرم دارد.

هدف اولیه از گشایش وبلاگ " پیک بهمن"، ترویج نظریات رفیق بیژن جزنی اعلام گردیده بود. در دوره آتی، نظریات کلیه بنیانگذاران سازمان، بمثابه جزئی از پروژه نگارش سیستماتیک و علمی تاریخچه سازمان، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

3- وبلاگ " اقتصاد مولد". در این وبلاگ پیرامون اخبار و گزارشهایی از وضعیت اقتصادی کشور بحث شده، فکر تبدیل اقتصاد غیر مولد و دلالی اسلامی به اقتصاد مدرن و مولد، ترویج خواهد شد.

4- وبلاگ " شوروی". در این وبلاگ مدارک و اطلاعاتی از وضعیت اقتصادی- اجتماعی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی، کیفیت زندگی شهروندان این کشور و شرایط بین المللی در دوره موجودیت آن جمع آوری و مورد بحث واقع میگردد. وبلاگ شوروی همچنین نظریات و اقدامات ارتجاعی جریانات ضد شوروی در اپوزیسیون ایرانی را بررسی کرده، خصومت ورزی با شوروی را در گذشته، بمثابه اقدامی ضد کارگری، علیه جنبش عدالتخواهی و صلح طلبی در جهان، و همدستی- بعضاً آگاهانه- با امپریالیسم افشاء خواهد نمود. این واقعیتی انکار ناپذیر است که کلیه جریانات ضد شوروی در چپ ایران، به سهم خود، در ایجاد شرایط گسترش ترور و جنگ و بی عدالتی کنونی در جهان مسئول هستند.


با تشکر از بازدیدهای تاکنونی شما و امید به حفظ این رابطه در دوره جدید فعالیت گروه وبلاگهای جمهوری شورایی

اکبر تک دهقان

25 آذر 1386 – 16 دسامبر 2007

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر