شنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۸

سازمان رجاله های ایران ( اکثریت)

اکبر تک دهقان
2 مرداد 1388- 24 ژوئیه 2009

سازمان لعنتی بالا، تنها جریانی است که در خارج از کشور و از طریق سایتهای اینترنتی خود، بشیوه افراطی در نقش یک نیروی ضدانقلابی، ظاهر شده است. اینکه این سازمان، از اواسط سال 1359 و با پشتیبانی از سیاستهای سرکوبگرانه رژیم، بویژه جنگ ویرانگرانه 8 ساله، عملاً مقابل مردم قرار گرفته، سپس در سال 1360، به یک نیروی شبه فاشیستی محض تنزل یافت، از خاطره این مردم، پاک نشده است. " اکثریت " به چنان سطحی از پستی و رذالت سقوط کرد، که با اطمینان میتوان گفت، هیچ حزب سیاسی اپوزیسیون آنهم به اصطلاح چپ، در هیچ کشوری این راه را که دارودسته فوق رفتند، نپیمود.

در هفته های پس از 22 خرداد، عناصر نحس این جریان آشکارا ضدانقلابی، فعالانه دست به ایجاد اخلال در مبارزات مردم زده، آنها را حتی از طرح شعارهای کنونی خود، منع میکنند. نمونه این برخوردهای ارتجاعی را در نشانی زیر میخوانید. " اکثریتی" مزبور در این مقاله از مردم میخواهد، " مرگ بر احمدی نژاد" نگویند. کسی که مقاله را کامل و دقیق بخواند، بساده گی متوجه میشود، که او از میرحسین موسوی و مهدی کروبی هم رژیمی تر و راست تر بوده، از آنها میخواهد مرتکب چپ روی نشوند!
http://www.asre-nou.net/php/view.php?objnr=4782

در نشانی دیگری، مقاله ای از بنی صدر را می بینید. بنی صدر یکی از بنیانگذاران این ماشین آدمکشی، و جریان تروریستی سپاه پاسداران، همچنین تئوری پرداز بی حقوقی زنان است. او همچنین از کشتار دانشجویان در جریان یورش به دانشگاههای کشور در اردیبهشت 1359، آشکارا حمایت کرد. بنی صدر هرگز از نقش خود در ایجاد این رژیم فاشیستی صحبتی نکرده، حداقل محض حفظ ظاهر، از مردم ایران عذرخواهی نکرده است. با اینحال نگاه کنید به مقاله ای در زیر، که مواضع کنونی او نسبت به مبارزات مردم ایران را، بازتاب میدهد. او با زبانی قابل فهم و ساده، با مردم صحبت میکند، و نظر خود را نسبت به حوادث کنونی بیان میکند. مقایسه مواضع او با مطلبی از " اکثریتی ها" در نشانی بالا روشن میسازد، این جریان جز دارودسته ای رجاله، لمپن و بی هویت، فاقد کمترین احساسات انسانی، جز یک باند سرسپرده به رژیم اسلامی و بی اعتناء به حقوق اولیه مردم نیست.

مقاله بنی صدر، تحت عنوان " چند یادآوری به مردم عزیز ایران"
http://www.roshangari.net/as/sitedata/20090724170157/20090724170157.html
منظور نگارنده از استناد به مقاله بالا، صرفاً مقایسه آن با مواضع کنونی " اکثریتی" هاست.
-----------------


نقل مطالب این وبلاگ در سایتها و نشریات داخل کشور، بدون ذکر منبع، بدون نام نویسنده، و یا با نام مستعار، همچنین با تغییر عنوان، بشرط عدم تغییر جدی در محتوای آنها آزاد است. نگارنده این سطور، به این دلیل هرگز علیه فرد و یا مؤسسه ای، دست به اعتراض و افشاءگری نخواهد زد.


نقل مطالب این وبلاگ در سایتها و نشریات خارج از کشور، با - و یا بدون ذکر منبع آزاد است.
----------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر