جمعه، شهریور ۲۰، ۱۳۸۸

آیا عابد توانچه زنده است؟!

از دانشجوی مبارز عابد توانچه، هیچگونه اطلاعی در دست نیست؛ حتی مجامع دانشجویی و حقوق بشری نیز، خبری از او انتشار نداده اند. آخرین خبر از زندانی سیاسی سابق و دانشجوی اخراجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مربوط به موضوع ناپدید شدن او در تاریخ احتمالاً 3 ژوییه 2009- 11 تیر1388، در جریان مبارزات خیابانی مقطع انتخابات رژیم اسلامی در تهران است. در وبسایت اصلی او، " علیه وضعیت موجود"، مطالب قدیمی تماماً پاک شده، نکته ای که مفهوم روشنی ندارد، در سمت چپ و بالای سایت ثبت شده است. در وبسایت دیگری و نزدیک به او بنام " خط بازسازی" نیز، همان مطالب آخر، بعد از یک بار پاک شدن کامل، اینبار با امضاء " آزادی و برابری"، - قبلاً با امضاء خط بازسازی - باقی مانده است. همچنین جمله کوتاه ذیل تیتر اصلی وبلاگ در بالا حذف شده است. دوستان و افراد مطلع شاید قادر شوند، وضعیت ناروشن وبسایتهای او را توضیح داده، نگرانیهای امنیتی احتمالی را برطرف کنند.

آیا فرد و یا افرادی میتوانند با صراحت از سلامتی او خبری منتشر کنند؟ در ذیل آخرین خبر منتشره پیرامون عابد توانچه درج میگردد.

http://rahekargar.wordpress.com
16تير.عابد توانچه ناپديد شده است

جولای 7 , 2009

خبر با ای – ميل عابد توانچه ،دانشجوی اخراجی دانشگاه صنعتی اميرکبير و از فعالان دانشجويی به مدت چهار روز است که ناپديد شده است و تمام تلاشها برای برقراری تماس تا اين لحظه (مخابره خبر، دوشنبه پانزدهم تير ماه 1388) با وی نا ممکن شده است و بيم آن می رود که توسط نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی ربوده شده باشد. گفتنی است که عابد توانچه در سال گذشته بعلت داشتن فعاليت دانشجويی توسط نيروهای امنيتی بازداشت و به مدت هشت ماه در زندان مرکزی شهر اراک زندانی بود.
---------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر