پنجشنبه، آذر ۲۶، ۱۳۸۸

تنها به " جرم " عشق ورزیدن!










مصلح زمانی، جوان 23 ساله سنندجی، پس از 6 سال زندان، صبح امروز در زندان دیزل آباد کرمانشاه، به دار آویخته شد. تنها به " جرم " عشق ورزیدن؛ تنها و تنها به " جرم " عشق ورزیدن!

رژیم اسلامی بر اساس باورهای جنایتکارانه مذهبی و در چهارچوب شرایط جدید سرکوب و ترور نسل جوان، آگاهانه و در آستانه ماه محرم، ماه شیادی و مظلوم نمایی، جوانی" سنی" را، نظیر قربانی و به انتقام قتل فرزند " امام حسین" نکبت خود از سوی سنیان عصر حجرعربستان، سر برید! درست نظیر یک قربانی! در کشوری با " تمدن " زشت و ننگین 7000 ساله آن، تمدن نکبت و سلطه گری و دروغ و پلیدی! " تمدن " آدمکشان و ریاکاران و جانیان حرفه ای!

ایران و صاحبان ثروت و نفوذ و " روشنفکران " لیبرال و مذهبی آن، بیش از آنکه ترحم انگیز باشد، نفرت انگیز و چندش آور شده است!

در این میان شیادانی در خارج یافت میشوند، بدون هیچ شباهتی به مردم شرافتمند کرد، که در هر تجمع محفلی و کاغذ سیاه کردنی، ادعا میکنند: بیش از 30 سال است، که در کردستان یک جنبش انقلابی وجود داشته، هرگز هم دچار شکست نشده است. معلوم نیست، این " جنبش انقلابی" کذایی و روئین تن، چرا قادر به ایجاد حداقل شرایط بسیج نیرو در این منطقه نیست؛ در حالیکه، ضدانسانی ترین جنایات، آنهم پی در پی، در این منطقه رخ میدهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر