یکشنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۹۲

پایان نمایشی ضددموکراتیک و آغاز دور جدیدی از فریبکاری!

 
اکبر تک دهقان
25 خرداد 1392- 15 ژوئن 2013
 
راهزنان تبهکار و ضدملی حاکم بر کشور، طی انتخاباتی نمایشی و مطلقاً انحصاری، و عمدتاً با اهداف غلبه بر بایکوت خرید نفت در بازارهای بین المللی و موانع واردات کالا، فرصت خریدن برای ادامه پروژه هسته ای خود، آماده شدن برای شرایط  پس از سقوط احتمالی حکومت متحد خود بشار اسد، و بمنظور کنترل و از سر گذراندن امواج در حال ظهور اعتراضات مردم، عنصری ظاهراً میانه رو از میان خود را تحت عنوان "رئیس جمهور" جدید به مردم ایران تحمیل کردند. روحانی در شرایطی از حیث شدت و اهمیت به همان میزان بحرانی به منصب کنونی دست پیدا میکند، که خاتمی در سال 1376 به سوی قبضه این سمت هدایت شد. با این تفاوت، که او حتی از پراکندن وعده های خاتمی هم پرهیز میکند.
 
در این ظاهراً انتخابات در ایران قرن بیست و یکم و در همسایگی اروپا، زنان بمثابه نیمی از جمعیت کشور، غیرشیعیان، غیرمسلمانان، غیرمذهبی ها، مخالفین و حتی منتقدین ساده قتل عامهای ضدبشری زندانیان سیاسی در دهه 60 و جنگ تجاوزکارانه 8 ساله، کارگران و سندیکاهای کارگری، کمونیست ها، سوسیال دموکراتها و آزادیخواهان، مدافعین حقوق زنان و دگرباشان، کودکان، سالمندان، طرفداران صلح، حفظ محیط زیست و جهانی غیرهسته ای، مخالفین جنگ و ماجراجویی های نظامی، مخالفین حکومت دینی و مدافعین جدایی دین از دولت، صدها هزار پناهنده سیاسی و میلیونها مهاجر رانده شده از کشور، مخالفین کمک مالی به باندهای تروریستی، مخالفین و منتقدین سلطه نظامیان بر امور اقتصادی، طرفداران اقتصاد تولیدی، مخالفین سلطه دلالان بازار سنتی بر اقتصاد کشور و منتقدین سیاست اقتصادی سرمایه داری، حق معرفی هیچ کاندیدایی را نداشتند. در این میان، دهها میلیون نفر از شهروندان کشور با زبان مادری غیرفارسی نیز، اساساً و پیشاپیش از امکانات عملی ورود به دایره کاندیداها برخوردار نبودند.    
 
علاوه بر موارد بالا، کاندیداهای دست چین شده از سوی رژیم اسلامی، باید از سوی ارگانی غیرانتخابی و ضددموکراتیک تحت عنوان "شورای نگهبان" تأیید صلاحیت میشدند. دسته جاتی نظیر همین باند سرکوبگر در سطح کشور نیز، با یک ضربت و همزمان با "انتخابات" ریاست جمهوری، طی بررسی لیست کاندیداهای "انتخابات" شوراها، "همه کاندیداهایی را که بر سر مواضع فتنه اصرار داشتند، رد صلاحیت" نمودند، *1 که این شامل بیش از 4000 نفر از عناصر کمترخودی میگشت. دارودسته شورای نگهبان، خود را منحصراً در برابر نهاد "رهبری" رژیم، که مؤسسه ای غیرانتخابی و تنها در مقابل قدرتی موهوم و غیرزمینی بنام "امام زمان" پاسخگو است، مسئول می شناسد.
 
علیرغم همه موارد برشمرده اما، رفسنجانی جنایتکار این به اصطلاح انتخابات را "دموکرات ترین انتخابات دنیا"، و بی بی سی این بزرگترین بنگاه خبری لیبرال دموکراسی غربی، فرد تحمیل شده را بعنوان "رئیس جمهور منتخب ایران"، و رادیو فردا این صدای ضدکمونیسم امپریالیستی، آن را "رای ایرانیان به تدبیر و امید" نام میگذارند.
------------------------------
توضیحات
 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر