شنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۹۳

اطلاعیه "اتحاد [ضد] فداییان [ضد] کمونیست" و تأکید بر تاکتیک جنایت دوستی!


نسخه ای از این اطلاعیه از طریق یک کانال سری به این وبلاگ رسیده، که عیناً در اینجا درج میشود؛ هرچه بادا باد!

جمشید

این جمشید، هی مینوشت که سازمان ما جنایت دوست است و "هیئت سیاسی" سازمان از جنایت و لحظه تصادف و زجر و مرگ "آدم"ها لذت سادیستی احساس میکند و ما برای آدمکشی داعش تبلیغ میکنیم. ما مجبور شدیم دیگه در ستون "ایران و جهان" سایت "پیک ایران"، این عسکهای مهیج و لذت بخش را نیاوریم. بلکه این یارو یادش برود و حوصله اش سر برود و دیگر پیله نکند. الان یک هفته است که ما دندان روی جگر گذاشتیم و حتی عکسهای "دبش" سربریدن 21 کارگر مصری در  لیبی را از دست دادیم! (البته ممکن است کار داعش در این مورد تقلبی باشد که در این صورت ضرری نکردیم!!) اما امروز "هیئت سیاسی" یک نفره سازمان دو نفره ما "اجلاس" گذاشت و تصویب کرد که "پیشبرد" تاکتیک جنایت دوستی و تبلیغ صحنه های واقعی مرگ "آدم" ها را به ستون اصلی اسپم های "شورای مرکزی سازمان" (ستون گوناگون) ببریم. ما بردیم و چند تا نقطه...

خوب چکار کنیم. یک عده ای از این عکسها لذت میبرند. ما خودمان هم، دروغ چرا، خیلی خوشمان می آید! ما با برادران سایت "عصر ایران" در "داخل" قرارداد داریم، و باید این عکسها را چاپ کنیم. این جمشید پخمه عقلش نمیرسد. اگر نظام آخوندی سرمایه داری ایران، هر روز حداقل سیصد نفر را در تهران و تبریز و اصفهان و شیراز و مشهد و اهواز و کرمان و سنندج و زاهدان جلوی چشم مردم دار بکشد، دیگر لازم نیست که ما دربدر و سایت به سایت، دنبال عکسهای داعش بگردیم! بخاطر رفع همین نقیصه، کلی پول به سایت "عصر ایران" داده ایم!

از "جغرافیای" موسوم به "ایران"، فقط 7 تا "ایرانچه" (نظیر تربچه!) درست کردن، خیلی هم راحت که نیست- باید "فرهنگ سازی" کنیم و "خلقهای تحت ستم توسط ایران" را برای یک "جنگ داخلی" معمولی آماده کنیم! در سایت بی بی سی و سایتهای دیگر که صحنه های طبیعی "یافت" نمی شوند. حتماً از خوانندگانشان خجالت میکشند. ما خجالت مجالت سرمان نمیشود! بخاطر مراعات بی مورد همین سایتها، باید بازجویان 209 و سایت های آنها بدادمان برسند!

در عنوان خبر هم، کلمه "آدم" آمده، خوب این چه اشکالی دارد؟ کجایش تحقیرآمیز و ضد انسانی است، ما که نمیتونیم بنویسیم: جنایت هولناک و ضدبشری دسته خون آشام داعش! این با "خط سازمان" جور در نمی آید. بابا! داعش میخواهد برای خودش یک "کشور" درست کند و ما هم میخواهیم برای خودمان یک کشور با "جدایی کامل" از "سرزمین" موسوم به "ایران" درست کنیم. این مسئله بین ما و داعش از مشترکات است! افتاد؟!

البته در همین آخرین بار، سایت "عصر ایران" از "داخل"، خجالت کشیده و لحظه افتادن "آدم" بر روی زمین و زجر و مرگ او را سانسور کرده است. این اما خلاف قرارداد ما با آنها است! متأسفانه هرچه بچه ها در دیگر سایتهای خط امامی گشتند، این قسمت حذف شده را پیدا نکردند. با عرض پوزش بخاطر این خلف وعده طرف قرارداد. (و چند تا نقطه و غلط غلوط و چیزهای عجیب و غریب و تکراری و ملال آور و پراکنده و پرت و پلا. توضیح از جمشید)

خانمها و آقایان! بعد از وقفه ای کوتاه، این شما و این عکسهای مهیج "دوباره پرت کردن آدم از بلندی"! کیف کنید!!

سایت پیک ایران

ستون: گوناگون (ستون تحلیلها و تفکرات و دلخوشی های "شورای مرکزی سازمان"!)

عکس/ دولت اسلامی ( داعش) دوباره آدم از بلندی پرت کرد


[تاريخ مطلب: چهاردهم اسفند ۱۳۹۳ برابر با پنجم مارس ۲۰۱۵]

[کد مطلب: 87592] 

اصل خبر هم در سایت خط امامی "عصر ایران"، مدافع "دوران طلایی" دهه 60 در "داخل":


در ضمن تا یادم نرفته بگویم، که شعار درست کردن "ایرانچه" بوسیله سازمان ما بالاخره تکمیل شد و دو تا شعار قبلی را با چسب اُهو بهم چسباندیم و تمام شد. دیگر غصه نمیخورم کدام را بیاورم و کدام را نیاورم. این را بیاورم چه میزنند و آن را بیاورم چه میرقصند. میتوانید در زیر صفحه 8 یک چیز بقول بچه ها: الکی، بنام "کار کمونیستی شماره 136"، که در ستون مثلاً "نشريات سازمانها" در همین سایت جنایت دوست "پیک ایران" لینک دادم نگاه کنید:

"صفحه 8     حق تعیین سرنوشت تا جدایی کامل حق مسلم خلقها"؟؟!!

کارکمونیستیارگانسازماناتحادفدائیانکمونیست. بهمن ماه 1393 /// شماره 136 . اسم سازمان را هم قشنگ میچسبانیم تا برای گیج شدن و یا مسخره کردن زبان فارسی مشکلی نداشته باشید!

خوانندگان نشریات و اطلاعیه های کمیته های بیشمار ما، نامه های زیادی نوشته اند، که البته هنوز هیچکدام به دست ما نرسیده است! آنها احتمالاً ضمن تمجید از خط سازمان، از ما خواسته اند، یک متن سیاسی با سبک نگارش اطلاعیه ها و مقالات سازمان و انباشته از احساسات قومی- طبقاتی و انگیزه ساز را به آنها توصیه کنیم، تا برای دریافت مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی در بخش سازمانهای خارج از کشوری، از آن استفاده شود.

لازم به تذکر است که برای هر مقاله و یا اطلاعیه ای و بویژه "گزارش سیاسی به کنگره" هر سازمانی، فرقی نمیکند تبلیغی، سیاسی و یا تئوریک، از موضع پرولتاریا یا از موضع بورژوازی، از زاویه دموکراسی یا از زاویه آدمخواری، در چهارچوب کمونهای اولیه یا برده داری یا فئودالیسم یا سرمایه داری و یا سوسیالیسم، شما میتوانید همین متن استاندارد را برداشته و چند کلمه آنرا از این طرف و آن طرف و از بالا و پایین بکشید و جابجا کنید و یک تیتر بزنید و زیرش هم "زنده باد سوسیالیسم" و "جمهوری فدراتیو شورایی سلجوقیان" بنویسید و پخش کنید! دیگر دوباره کاری لازم نیست؛ در وقت اضافی میتوانید مسافرکشی کنید! من دقت کردم، دیدم محمدرضا شالگونی و بهرام رحمانی و محمد قراگوزلو و اشرف دهقانی و فریبرز سنجری و بچه های کومه له و "توکل" و "تقوایی" هم درست همین کار را میکنند! بویژه سه نفر اول، هفته ای حداقل بتنهایی 10 کیلوگرم چرک نویس به بازار میریزند!

اینهم متن اعلاء و استاندارد، که فراگیری آن جزء برنامه آموزشی کادرهای سازمان است، و باید بر روی میز هر شیاد آگاه خارج از کشوری هم باشد:

و استثمار و استعمار و استحمار و استحمام و استغفار و استخبار و استکبار و امپریالیسم و آمریکا و پولدار و فقیر و رفاه و خوشبختی و بدبختی و دولت و بازار و خیابان و جنبش کارگری و بورژوازی و مستعمره و ستم طبقاتی و ستم قومی و ستم ملی و ستم جنسی و آزادی و برابری و بلیت بخت آزمایی و زبان مادری و کودک خیابانی و سرزمین پدری و اعتیاد و فقر و فحشاء و سرکوب و بیکاری و بیماری و دزدی و سرمایه داری و کاپیتالیسم و فئودالیسم و سوسیالیسم و کمونیسم و کاسبی و تبعیض و نژادپرستی و سرما و گرما و بارزانی و طالبانی و سوسیالیست توده ای و کمونیست قلابی و طبقه کارگر و مهمل و پرت و پلا و "توکل" و "بهرام" و خایه مال کومه له و استراتژی پژاک و تاکتیک شالگونی و بیابان کثیر المله و فدرالیسم و حق ملل در تعیین سرنوشت خویش و خلقهای تحت ستم و من یه "کشور" میخوام و غیره و چند تا نقطه...  
-------------------- 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر