شنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۸

مردم! از " نهضت سبز اسلامی"، فاصله بگیرید!

اکبر تک دهقان
24 مرداد 1388- 15 ژوئیه 2009

هدف اصلاح طلبان حکومتی، نه نماینده گی مبارزه ای است، که شما در پیش گرفته اید، یعنی سرنگونی این ماشین شکنجه، آدمکشی و غارتگری؛ بلکه استفاده از شور و انرژی شما برای ارتکاب دور دیگری از سرکوب علیه نیروهای مبارز دوران دهه 60، و از این طریق، تثبیت رژیم اسلامی، برای حداقل یک دوره 20 ساله دیگر است. نه حتی در انتهای این راه، بلکه همین امروز، خود شما، از نخستین کسانی هستید که قلع و قمع شده، به دلیل شرکت مداوم در مبارزات خیابانی، و گویا "وابستگی" به سازمانهای ضد رژیمی، مجازات خواهید شد. شیوه حکومتگری اسلامی، همواره همین بوده است.

نگاه کنید به اطلاعیه ها و نوشته های اخیر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، که چگونه رژیم اسلامی را به سرکوب و چه بسا اعدام بازداشت شده گان اخیری که از دید آنها " منافق" و" سلطنت طلب" هستند، تشویق میکنند؛ در حالیکه که همه آنها، از سازماندهان مبارزات خیابانی اخیر بوده اند! دقت کنید به پیام مرتجع ریاکار مهدی کروبی، که چگونه کشتار دهها هزار نفر از شهروندان جوان این کشور در دهه 60 را توجیه و تأیید نموده، این جنایات ضدبشری را ناشی از خواست و حضور " مردم" کذایی آنها، در ارتکاب این سبعیت تاریخی، معرفی میکند.

امیدواری و افتادن به دنبال این باند ایدوئولوژیک تر از جناح حاکم، که هنوز یک کلمه علیه حکم هیتلری سنگسار و اعدامهای دسته جمعی اخیر نگفته اند، از روزهای آغاز سال 1388 هم، بشدت نادرست و زیانبار بود. توده مردم اما در شرایط فکری گریز از این گام خطرناک نبوده، چه بسا هنوز، در لحظه برداشتن اولین قدم برای ابراز نفرت 30 ساله از این رژیم تبهکار قرار داشتند. در صورتی که مبارزات بعضاً مستقل و رادیکال دوره اخیر، زمینه های واقعی و مادی را برای یک تصمیم گیری صحیح توده مردم در این رابطه فراهم آورده، چه بسا، قطع رابطه کامل با اصلاح طلبان حکومتی را به یک اجبار و تنها راه ادامه نتیجه بخش مبارزات تاکنونی، مبدل ساخته است.

در خارج از کشور، گروههای متعددی از شهروندان، دست به دفاع از حقوق بازداشت شده گان زده، جنایات رژیم اسلامی را در نزد سازمانهای بین المللی رسوا نمودند. امروز باید با نقل سند و مدرک از گفتارها و بیانات این به اصطلاح رهبران اپوزیسیون، ماهیت جنایتکارانه آنها را که سرکوب و اعدام مخالفین رژیم اسلامی- عمدتاً سازماندهان تظاهراتهای اخیر را- توصیه و تأیید میکنند، افشاء کرد. باید اعتماد ایجاد شده ناخواسته به جریان اسلامی موسوی را در خارج پس گرفت، و به شهروندان غربی توضیح داد، باند اصلاح طلبان حکومتی، رنگ سبز را تنها برای پوشاندن درون زشت و پلید خود علم کرده اند. به آنها باید توضیح داد، که رنگ سبز در غرب به معنایی کاملاً مثبت درک شده، از این رو اصلاح طلبان حکومتی، با سوءاستفاده از آن، آنها را به حامیان یک دارودسته " خط امامی"، که خود جزء مسئولین افراطی جنایات علیه مردم هستند، مبدل ساخته اند.

از " نهضت سبز اسلامی"، این مشوقین اصلی کشتارهای دهه 60 و ادامه جنگ ویرانگرانه به مدت 8 سال، فاصله بگیرید. مردم! در هیچ فراخوان مشخص، رسمی و اعلام شده این دارودسته فریبکار شرکت نکرده، برای دستورات ارگان اینترنتی آنها، سایت " قلم نیوز"، تره هم خرد نکنید. در هر خیابان و محلی که عناصر فریبکار آنها با شیادی تاکنونی، و در میانه اعتراضات خود بخودی مردم، علامت سبز و تصاویر موسوی و کروبی را برافراشتند، با صدای بلند به آنها اعتراض کنید، و خواهان توقف شعارهایی که بنفع اصلاح طلبان حکومتی هستند شوید، حتی اگر چنین کشمکشهایی در خیابان، منجر به شکست اعتراض و خاتمه راهپیمایی شود! به هر قیمتی از انجام اعتراض مشترک با آنها خودداری کرده، از هر فرصتی استفاده و به حاضرین اعلام کنید، که موسوی و کروبی، ریاکاران و تبهکارانی بیش نیستند. راهپیماییهای مستقل، هر چند کم جمعیت، اما با خواستهای مستقل خود را برپا کرده، به هوچیگری، عوامفریبی و جار و جنجال لمپنهای وابسته به اصلاح طلبان حکومتی، وقعی نگذارید. به اطلاعیه ها و بیانیه هایی که هر فعالیتی را تحت عنوان " جنبش سبز" معرفی میکنند اعتراض و اعلام کنید، ما به نهضت سبز اسلامی شما قاتلان، دروغگویان و " خط امامی" ها تعلق نداریم. بویژه چهره های شناخته شده از فعالین زنان، دانشجویان، کارگران و روشنفکران ضد سانسور، باید از طریق امکانات تاکنونی رابطه با مردم، بطور خاص رسانه های بین المللی، روشن و صریح، به تفاوت بنیادی خود با جریان موسوی و شرکاء صراحت بخشند.

دوره نسبتاً آرام کنونی، نه ناشی از تسلیم مردم به فرمان " سکوت " این " موج" سواران راهزن، بلکه بویژه از نیازهای سیاسی مردم به چاره یابی و شناخت از مسائل تاکنونی، یعنی سرکوب شدید خیابانی، صراحت یابی مواضع سرکوبگرانه اصلاح طلبان، و پخش اعترافات تلویزیونی ناشی شده است. این که مردم- بویژه پیشروان خیابانی- در حال تعمق بر امکانات بعدی مبارزه هستند، درعین حال فرصتی است، که روشنگران ضد جریان ریاکار موسوی و شرکاء، بقدر کافی گوشهای شنوا پیدا خواهند کرد. در دور بعدی مبارزه، دامنه و بازتاب مبارزات خیابانی کاهش یافته، اما بر کیفیت، قدرت تأثیر گذاری و توانایی آن در کشاندن طبقه کارگر به میدان مبارزه، افزوده خواهد گشت.

pouyane50@yahoo.de www.j-shoraie.blogspot.con Archive: www.j-shoraii.blogspot.com
-------------------
سرنگونی رژیم ترور اسلامی - اعلام آزادیهای عمومی - فراخوان کنگره شوراها
---------------------------
- رونوشت به رسانه های بین المللی
- رونوشت به شهروندان آزادیخواه و رسانه های اینترنتی مستقل داخلی
--------------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر