چهارشنبه، بهمن ۱۵، ۱۳۹۳

اعتراض به تبلیغ سیاست ارعاب "داعش" توسط محفل ارتجاعی "پیک ایران"!


اکبر تک دهقان
15 بهمن 1393- 4 فوریه 2015


خلبان اردنی معاذ الکساسبه

تبلیغات آشکار برای اقدامات وحشیانه گله آدمخوار "داعش" از سوی "یدی شیشوانی" ("اتحاد فداییان کمونیست" و سایت "پیک ایران")، علیرغم چندین اعتراض، کمتر نشده، مرتباً بیشتر میشود. این فرد مرتجع که در اقدام جناح مخالف کمیته مرکزی برای تصرف مقر رادیو و عملاً به این ترتیب، در قتل اعضاء سازمان چریکهای فدایی خلق ایران- اقلیت در کردستان عراق در روز 4 بهمن سال 1364 شرکت داشت، بعنوان یک قوم گرای افراطی و افسارگسیخته، امروز دست به تبلیغات علنی برای جنایات گله های خون آشام "داعش" میزند. خط و مشی سیاسی علنی اعلام شده این جریان ارتجاعی، انحلال و فروپاشی کشور، بطور اجتناب ناپذیری، حتی بقیمت تحمیل یک جنگ داخلی هولناک به مردم اسیر ایران است. تبلیغ علنی صحنه های قتل و کشتار و مرگ، از یک طرف ارضاء نیازهای روحی بدوی سردسته عصر حجری و مواجب بگیر، دروغگو و بی پرنسیپ این جریان، از سوی دیگر عادی سازی فکر جنگ و کشتار و عادت دادن مردم به صحنه های قتل و قساوت در تحولات سیاسی احتمالی آتی ایران را دنبال میکند:

شبه‌نظامیان دولت اسلامی (داعش) ویدیوی 'سوزاندن خلبان اردنی' را منتشر کرد + عکس

[تاريخ مطلب: چهاردهم بهمن ۱۳۹۳ برابر با سوم فوريه ۲۰۱۵]
[کد مطلب: 86491]


سایت "پیک ایران" از سایتهای پربیننده فارسی زبان است. دلیل آن همچنین، روش خبررسانی سرکوفت زنانه به مردم و تحقیر کشور و جامعه، یعنی فرهنگ رایج کنونی در میان "روشنفکران" بی مسئولیت و خود تبهکار، و "لذت" بخشیدن به بازدید کنندگان آن از داخل کشور است، که خود در ایران با تماشای لحظات قتل انسان تفریح میکنند. بالابردن تیراژ بازدیدکننده گان به اینترتیب، در همانحال، به ادامه کمکهای دولتی از کشوری که این سایت از کشور فوق اداره میشود هم منجر میگردد.

قتل انسانها در برابر چشمان دیگران، محتوای اصلی سیاست سلطه گری بربرمنشانه حکومت اسلامی را تشکیل میدهد. این رژیم درنده خو، بازداشت شدگان را در روز روشن و در برابر چشمان اعضاء خانواده، همچنین افراد پست و مسخ شده، و یا عناصر دستگاه شکنجه و کشتار خود به قتل میرساند. اهداف رژیم اسلامی و همچنین نوع سنی مذهب جدید آن یعنی گله "داعش" از این بربرمنشی خیابانی چیست؟

1- در جامعه فضای ارعاب و ترس از رژیم اسلامی را رواج داده، با فکر مبارزه با حکومت اسلامی مقابله کند.

2- مردم را به مرگ و شکنجه و صحنه های غیرانسانی عادت دهد.

3- ارزشهای انسانی، احساس مسئولیت، عشق، احساسات دوستی و ترحم در جامعه را بی اعتبار سازد.

4- عناصر سرکوبگر، شکنجه گر و آدم کش خود را برای ارتکاب جنایت آموزش دهد.

5- نیازهای سادیستی عقب مانده ترین بخش جامعه را از طریق تماشای صحنه های واقعی عذاب و مرگ ارضاء کرده، پایگاه اجتماعی خود را حفظ کرده و گسترش دهد.

6- فرهنگ توسل به خشونت و زورگویی را در مناسبات روزمره میان انسانها رواج دهد.

7- برای "صنعت مرگ" در جامعه، یعنی عزاداری، خاکسپاری و مراسمهای هفتم و چهلم، و اداره گورستانها و همه امور جنبی مربوط به آنها، موضوع فعالیت و کسب درآمد ایجاد کند. این بخش از "اقتصاد" ایران، پس از دلالی کالاهای وارداتی توسط بازاریان، یک  بخش پرسود دیگر از "اقتصاد" ایران بوده، و کاملاً در انحصار آخوندها و طلبه های وابسته به رژیم است.

در نمونه جدید بالا در سایت وابسته به جریان "اتحاد فداییان کمونیست" تبهکار، این شیفته تبلیغات سادیستی، ظاهراً اصل خبر از اخبار فارسی سایت رادیو "بی بی سی" نقل میشود، تا سایت "بی بی سی" را هم در تبلیغات ضدمردمی خود شریک کند! در حالیکه در سایت "بی بی سی" و در هیچ یک از رسانه های فارسی مشهور، تصاویری از این بربرمنشی "داعش" وجود ندارد. "یدی شیشوانی" اما از آنجا که عزم جزم کرده، از این فرصت های "طلایی" برای عادت دادن مردم ایران به وحشی گریهای آتی قوم گرایان مرتجعی از نوع خود استفاده کند، تصاویر هولناک مربوط به آن را از سایتهای داخلی و متعلق به آخوندهای درنده خو برداشت کرده است!

 براساس گزارش مجله آلمانی زبان "اشپیگل آنلاین"، جریان تروریستی "داعش"، حتی بویژه برای تبلیغ این صحنه های ضدبشری،  دست به ابتکار ویژه ای هم زده است:

"بگزارش تماشاچیان از طریق تویتر، در شهر "رقه"، پایتخت غیررسمی سازمان تروریستی "حکومت اسلامی" (داعش)، رویدادی غیرمعمول پیش آمد. شبه نظامیان این سازمان، در بعد از ظهر روز سه شنبه [دیروز 14 بهمن- 3 فوریه] یک تلویزیون بزرگ و پرده سینمایی را [در میدان مرکز شهر] قرار دادند. در این تلویزیون و پرده سینمایی، آنها ویدوئویی 22 دقیقه ای را مرتباً (یعنی تکراری) به نمایش گذاشتند. این فیلم صحنه قتل خلبان اردنی معاذ الکساسبه را [از طریق زنده سوزاندن او] به نمایش گذاشت."

--------------------
پیش از این هم در این نشانی، نسبت به رفتارهای ضددموکراتیک جریان قوم گرای ارتجاعی فوق، مطلبی درج شده بود:

علیه کمک به وحشت پراکنی دسته خون آشام "داعش" در سایتهای خبری
29 مرداد 1393- 20 اوت 2014
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر