پنجشنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۹۱

آقایان محمدرضا شالگونی، ابراهیم علیزاد، حمید تقوایی و عبدالله مهتدی!

 
اکبر تک دهقان
26 بهمن 1391- 14 فوریه 2013
 
از سرنگونی رژیم سلطنتی، 34 سال دیگر هم سپری گشت. شما بدون "مزاحمت" چریک فدایی، میتوانستید طبق ادعاهای خود، به "درون کارخانجات" بروید، با توسل به "مشی سیاسی" و "کار توده ای"، طبقه کارگر را متشکل ساخته، رژیم دیکتاتوری حاکم را سرنگون کرده، حتی در کشور، سوسیالیسم برقرارکنید؛ زندگی دو نسل از مردم ایران تباه شد، پس چه شد؟!! با محاسبه دهه 40 شمسی، بیش از نیم قرن از این وعده شما گذشت، پس چه شد؟!
 
آیا تهاجم بی وقفه شما، علیه سازمان چریکهای فدایی خلق ایران از سال 1358 به بعد، تماماً غیرصادقانه، فریبکارانه، هوچیگرانه، ضد دموکراتیک، ضد انقلابی و ضد ملی نبود؟ آیا هدف شما، انحلال این سازمان، خلاص شدن از "شر" مبارزه انقلابی در جامعه، رها ساختن گریبان خود از تعهد به مردم، "مهاجرت" به خارج، ساختن سرمایه فردی از سابقه سیاسی و کاسبی با آن، لذت بردن از زندگی شخصی و در کنار آن: مهمل نویسی، حضور در شوهای تلویزیونی، فضل فروشی و "سرشناس" شدن نبود؟ آیا نتیجه تهاجمات و دسته بندیهای توطئه گرانه شما علیه این سازمان، تبدیل دهها میلیون نفر مردم ایران به طعمه ساده ای در دست یک باند آدمکش نبود؟
 
آیا خطا است اگر اعلام شود: که مشکل شما، شکل مبارزه مسلحانه فدایی با رژیم پهلوی نبود، بلکه اساساً مخالف تشکیل سازمان سیاسی و مبارزه متشکل مردم با رژیمهای دیکتاتوری بودید، و آن را در لفافه بحثهای ظاهراً تئوریک "کارگری" پوشاندید؟
 
آیا شما به مردمی که جوانانشان را در قرن بیست و یکم، در روز روشن، در پایتخت کشور و در مقابل چشمان حیرت زده اعضاء خانواده آنها، به دار میکشند، دروغ نگفتید؛ آیا به آنها خیانت نکردید؟ آیا شما در نابودی تنها سازمان مستقل و نیرومند مردم ایران، که آن را خود با فداکاری توصیف ناپذیری و بدون حمایت قدرتهای بین المللی ایجاد کرده بودند، در کنار حزب توده و رژیم حاکم شریک نشدید؟!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۲ نظر:

  1. عزیزم افکار شما به نوعی علیه کل اپوزوسیون است. شما که طرفدار فدایی و چریک هستی خودت چه کار کردی؟ حمید تقوایی و کمونیسم کارگری در مبارزات مردم حضور داشتند از آن حمایت کردند،علیه اعدام به طور جهانی کار کردند علیه تبعیض،علیه اسلام سیاسی و از هر نظر علیه جمهوری اسلامی فعال هستند تو چه کار کرده ای؟

    پاسخحذف
  2. خاک بر سر همتون دعوا نکنید

    پاسخحذف