چهارشنبه، اردیبهشت ۳۰، ۱۳۹۴

ارتجاع قومی و ژورنالیسم براستی تهوع آور آن!


هشدار به خواننده!

اگر قادر نیستید به مدت حداقل سه روز حالت استفراغ را تحمل کنید، در اینصورت کثافت خبری زیر را نخوانید!

"منبع" خبر، "باشگاه خبرنگاران"، وابسته به صدا وسیمای یک رژیم تروریستی- فاشیستی و بربرمنش، بقول گرداننده دروغگو و نهیلیست پیک ایران در یک توضیح از موردی دیگر: از"روزنامه های ایران"؟! است. یدی شیشوانی مرتجع اما، در پایین خبر، نام موجود منبع را حذف کرده، و "دیلی استار" را که منبع انگلیسی خبر است قرار داده، تا خود را در ترویج اینچنین کثافاتی بیگناه جلوه دهد. "دیلی استار"، خود، یک منبع خبری جنجال پرداز، بشدت ضد چپ و غرب محور است که با "بازیافت" زباله های ژورنالیستی درآمد کسب میکند- البته از "پیک ایران" جدی تر است!

هیچ منبع خبری فارسی زبان در خارج که سرش به تنش بیارزد، نظیر بی بی سی فارسی، صدای آمریکا فارسی، رادیو فردا فارسی و حتی سایت جنجال پرداز حکام حجاز یعنی "العربیه" هم، این آشغال را ترویج نکرده اند!

سایت پیک ایران، این خبر را حتی در ستون تفریحات مسخره آن، یعنی ستون "گوناگون"، درج کرده، تا حتماً پس از خواندن آن، به خواننده احساس تفریح و رضایت هم دست بدهد!

پلمپ رستوران سروکننده گوشت انسان


[تاريخ مطلب: بيست و هشتم ارديبهشت ۱۳۹۴ برابر با هجدهم مه ۲۰۱۵]

[کد مطلب: 90767]
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر