جمعه، شهریور ۰۷، ۱۳۹۹

برای لیبرال های ضد زندگی و بی احساس ایرانی!


تهیه یک غذای سنتی در شمال چین


برای لیبرال های ضد زندگی و بی احساس ایرانی در رادیوهای فارسی امپریالیستی، که همه هم و غم شان، در تبلیغات ضد چینی، ضد روسی و ضد کمونیستی، و تشویق رژیم وحشی ترامپ-پومپئو به راه انداختن یک جنگ بزرگ علیه جمهوری خلق چین خلاصه شده است. شاید این ستایشگران تپه های اعدام و اتاقهای شکنجه اوین و "کمیته مشترک ضد خرابکاری" و گوهردشت و قزلحصار، از این طرق "فرهنگی" و روشهایی نظیر این، اندکی با انسان، ارزشهای انسانی و حق حیات توده  های ساده مردم آشنا شوند!

این دسته جات بیگانه با انسان و زندگی، 58 سال در رژیم "شاه" و "شاهزاده" و "شهبانوی" پلید خود، و بعد از آن هم، 41 سال در رژیم اسلامی خود، به مردم  ایران و ارزشهای بدیهی زندگی اجتماعی لگد زدند، و از طریق نابودی فیزیکی رقیبان شغلی چپ خود در بازار کار، و سپس در خارج از کشور، ترقی شغلی کرده، سر از رادیوها و نهادهای تبلیغاتی امپریالیستی در آوردند. حال اما مشغولیت اصلی همه آنها، راه انداختن یک جنگ جهانی علیه جمهوری خلق چین، نابودی قدرت حزب کمونیست چین و خاکستر کردن زندگی 1.4 میلیارد نفر انسان صلح دوست و شرافتمند این دنیا است.

اگر بنا به تجارب تاریخ سیاسی معاصر ایران، بدلیل کودتای انگلیسی سوم اسفند سال 1299 تا کودتای امپریالیستی 28 مرداد سال 1332، سپس، بند و بست بعدی همان قدرتهای امپریالیستی حامی لیبرال ها با دستگاه روحانیت مذهبی در سال 1357 و تحویل آگاهانه کشور به درنده گان آخوند و بازاری، از لیبرال قدیم و جدید ایرانی، بعنوان پست ترین و رذل ترین نوع خود در جهان معاصر نام ببریم، این اصلاً و ابداً اغراق نیست!

***
اکبر تک دهقان
28 اوت 2020- 7 شهریور 1399
ــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر