شنبه، بهمن ۳۰، ۱۴۰۰

ژورنالیسم بی وجدان و جنگ طلبی امپریالیستی



مسئولین سایتهای "پیک ایران"، "خبرنامه گویا"، "ایران امروز"، "دویچه وله"، "رادیو فردا"، "ایران پرس نیوز"، "یورو نیوز"، "رادیو فرانسه" و بقیه در حال انجام تحلیلهای عمیق و خبررسانی پیرامون "حمله" اختراعی روسیه به اوکراین!!

 

کسانی که تبلیغات سراپا دروغ سایتهای بالا را که مستقیماً از سوی دولتهای غربی اداره و تأمین میشوند، دنبال کرده باشند، به این نتیجه میرسند، که فدراسیون روسیه ماهها قبل، بدون هیچ دلیلی و ناگهان با لشکری عظیم به کشور همسایه خود حمله کرده و هم اینک شهر کیف را هم به تصرف خود در آورده است!!!

تاکنون هیچیک از سازمانهای جاسوسی امپریالیستی و در رأس آنها: سازمان مخوف سیا، هیچگونه خبر و یا گزارشی از احتمال چنین حمله ای منتشر نکرده اند. این خود سندی است که چنین افسانه ای ریشه در مصالح سیاستمداران تبهکار و کنسرنهای رسانه ای همدست و همفکر آنها دارد. در پناه این تبلیغات وسیع، دولتهای آمریکا، انگلستان، آلمان و مهره های زنجیری آنها نیز، لهستان و کشورهای بالتیک، با ارسال گسترده سلاح و تجهیزات دولت اوکراین را هر چه بیشتر مجهز ساختند.

تبلیغات ضد روسی و کمکهای نظامی وسیع بالا سندی است که نشاندهنده نقشه اصلی یعنی هدف دولت مرکزی اوکراین برای نابودی جمهوریهای خلق در شرق اوکراین است. با انجام چنین تبلیغات گسترده ای علیه روسیه، در واقع باید از واکنش احتمالی فدراسیون روسیه به این تهاجم سراسری علیه مردم مناطق آزاد از سلطه دولت مرکزی جلوگیری گردد. این حمله تبهکارانه هم اینک و با بازدید رئیس جمهور دلقک اوکراین از جبهه های جنگی در شرق این کشور در روز پنجشنبه 17 فوریه-28 بهمن آغاز شده است.

 

اکبر تک دهقان

19 فوریه 2022-30 بهمن 1400

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر