یکشنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۸۸

دفاع از شهروند در آستانه سنگسار


اکبر تک دهقان
4 مرداد 1388- 26 ژوئیه 2009

بر اساس اطلاعیه " کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر"، شهروند تحت برده گی اسلامی، خانم سکینه محمدی، که مدت 4 سال در زندان تبریز به بند کشیده شده است، در خطر فوری به قتل رسیدن از طریق حکم ضدبشری سنگسار قرار دارد. کسی که اندکی در محتوای پرونده مذکور دقت کند، به ساده گی درک میکند، که حکم اعلام شده، هدفی جز ارعاب مردم، بویژه زنان از یکطرف و ایجاد لذت سادیستی برای عناصر بربرمنش این رژیم پلید ندارد. رژیم حاکم، این رژیم سادیسم اسلامی و نابودی بدوی جسم و جان مردم آزاد، مداوماً به روش تکه پاره کردن انسان و ارزشهای انسانی نیاز دارد، تا حضور چندش آور سیاسی و معنوی خود را اعلام و اثبات کند.

در همهمه مبارزات خیابانی، که بدبختانه در چنبره نفوذ اصلاح طلبان، که خود از مدافعین افراطی و طراحان " لایحه قصاص" کنونی هستند قرار دارد، کسی از جنایاتی نظیر صدور و حکم سنگسار سخنی نمیگوید. این وضعیت شرم آور ناشی از حضور این دارودسته بی وجدان در صف اپوزیسیون، وظایف فعالین چپ انقلابی، دانشجویان و زنان غیرمذهبی را چندین برابر کرده، آنها را به دفاع فعالانه از حقوق زنانی نظیر سکینه محمدی فرا میخواند. باید در پلاکاردها و شعارنویسی ها، خواهان توقف فوری این جنایت غیرقابل تصور و آزادی سکینه محمدی شده، از حقوق او در برابر خیل آدمکشان، بازجویان و قضات تبهکار دفاع کرد.
-----------------
نقل مطالب این وبلاگ در سایتها و نشریات خارج از کشور، با - و یا بدون ذکر منبع آزاد است.
نقل مطالب این وبلاگ در سایتها و نشریات داخل کشور، بدون ذکر منبع، بدون نام نویسنده، و یا با نام مستعار، همچنین با تغییر عنوان، بشرط عدم تغییر جدی در محتوای آنها آزاد است. نگارنده این سطور، به این دلیل هرگز علیه فرد و یا مؤسسه ای، دست به اعتراض و افشاءگری نخواهد زد.
---------------------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر