دوشنبه، تیر ۲۲، ۱۳۸۸

اعتراض به جنایت آتی رژیم اسلامی در سیستان و بلوچستان


اکبر تک دهقان
22 تیر 1388- 13 ژوئیه 2009

دستگاه آدمکشی رژیم اسلامی، بقصد ممانعت از پیوستن مردم سیستان و بلوچستان به مبارزات آزادیخواهانه در این منطقه، قصد دارد، فردا روز سه شنبه، 23 تیرماه دست به اعدام 14 نفر از زندانیان سیاسی این منطقه، از جمله برادر مسئول یک سازمان مخالف رژیم بزند. وحشیانه تر اینکه، زندانیان سیاسی نامبرده، در روز روشن و در محوطه یک پارک به دار آویخته خواهند شد. جانیان حاکم در این استان، حتی از همه مردم دعوت شده نموده اند، تا در این بربریت علنی شرکت کنند.

اقدام وحشیانه مسئولین این ماشین کشتارجمعی، نه فقط در رابطه با منطقه مورد بحث، بلکه به ویژه در رابطه با شرایط کنونی کشور هم قرار میگیرد. راهپیمایی های اعتراضی پس از 22 خرداد و دفاع شجاعانه مردم از خود در برابر حملات سرکوبگران، هراس مرگ را در دل همه تبهکاران حاکم انداخته است. امروز بیش از همیشه، از احتمال سرنگونی، حتی از سوی عناصر اصلی حکومت، علناً از امکان " فروپاشی درونی" رژیم سخن میرود. قتل گروهی از مبارزین بلوچستان، که تمام مراحل بازداشت و بازجویی و زندانی شدن آنها، ضد بدیهی ترین نرمهای دموکراتیک بوده است، اقدامی آگاهانه برای مرعوب ساختن همه مردم ایران هم بوده، باید به هرترتیب ممکن، از اجرای آن جلوگیری شود.

رژیم اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، دست به وحشیگریهای غیرقابل تصوری زده، تاکنون دهها تن از مخالفین خود و مردم فقیر کشور را در این منطقه، بشیوه بربرمنشانه ای به جوخه اعدام سپرده است. این حق دموکراتیک و اولیه شهروندان تحت سرکوب فاشیستی در این منطقه است، که با توسل به مبارزه مسلحانه، برای نابودی رژیم اسلامی دست به مبارزه مرگ و زندگی بزنند.

www.j-shorie.blogspot.com pouyane50@yahoo.de

آرشیو:
www.j-shoraii.blogspot.com
--------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر