چهارشنبه، شهریور ۱۲، ۱۳۹۹

از سلسله ویدیوهای آموزشی برای "روشنفکران" لیبرال ایرانی!


برای لیبرال بی اطلاع و بیرحم از سنت دسته قزاق و شعبان جعفری در رادیو فردا، دویچه وله، ایران اینترنشنال، رادیو فرانسه، بی بی سی، شبکه من و تو؛ و سایتهای یورو نیوز، پیک ایران، ایران امروز، گویا نیوز و راه کارگر! هدف از پست این نشانی ها، آشنا ساختن لیبرالهای ایرانی با پدیده ای بنام انسان، زندگی و حق حیات توده های مردم، صلح و همکاری کشورها و ملل جهان است؛ کسانی که بدلیل درجا زدن در نحوست هایی نظیر "شاه" و "شاهزاده" و "شهبانو" در قرن بیست و یکم، بکلی با چنین پدیده هایی بیگانه شده اند!

و کمک به درک این واقعیت، که ترامپ و پومپئو ناتوان تر و بدوی تر از آن هستند، که قادر شوند، از سد جمهوری خلق چین بگذرند! حزب کمونیست چین، زندانی سیاسی اسیر و گروگان در سلولهای "کمیته مشترک ضد خرابکاری" در دهه 50 و اتاقهای شکنجه و اعدام دهه 60 نیست، که طعمه ساده ای برای تکه پاره کردن و بلعیدن شود:


کار و تولید در یک کارخانه تولید سیمان در استان هنان Henan  در شرق میانه چین، از طریق کنترل از راه دور و تکنولوژی 5G، که خوشبختانه، تهیه آن از طریق شرکت HUAWEI، از سوی لیبرال های قرن هجدهم غربی تحریم شده است.  

... و انسان نظیر همه اشکال طبیعت، حق حیات دارد، و این حق، نباید از طریق کودتاهای نظامی و لشگرکشی و تحریم و تهاجم و توقیف کشتی های خواربار و نفت و عر و تیزهای ناوگانهای جنگی در دریاها و اقیانوسها تهدید شود:






... و این مردم را تحقیر و تهدید نکنید:




***
اکبر تک دهقان
2 سپتامبر 2020- 12 شهریور 1399
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر