دوشنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۹۹

بازگشت به زندگی عادی در میانه هیاهوی ضد چینی و ضد کمونیستی!

پکن در روز 17 مای 2020- 28 اردیبهشت 1399، مادر و فرزندی در یک پارک تفریحی شهر، بدون ماسک اما هوشیار!


به اعلام مسئولین نهادهای دولتی تندرستی و اداری پکن، پایتخت 12 میلیونی جمهوری خلق چین و کلان شهر 21 میلیونی نفری آن، استفاده از ماسک حفاظتی در ملاء عام، دیگر اجباری نیست؛ با این وجود، باید حداقلی از فاصله میان مردم حفظ شود.

در کشورهای غربی و میان محافل عقده ای و نفرت پراکن ایرانی، همچنان اما شام غریبان "پنهانکاری" دولت چین، ادامه دارد. اینکه در این کشور 1 میلیارد و 400 میلیون نفری، پاندمی کووید- 19، در مجموع و قدرت مخرب آن، کاملاً تحت کنترل درآمده و زندگی عادی مردم به جریان افتاده است، خود، بهترین دلیل بر حقانیت، راستگویی و کار بزرگ و همه جانبه مردم، پرسنل درمانی و دستگاههای دولتی مسئول در چین است. در حالیکه نتایج بروز همین بیماری در ایالات متحده لیبرالها و پهلوی چیان، با وجود فرصت کافی و امکانات موجود برای حفاظت از جان مردم، به مرز نود هزار نفر قربانی و یک و نیم میلیون نفر بیمار، رسیده است.

همین کشورهای غربی و وابستگان ایرانی آنها، بمحض اینکه دولت چین دست به قرنطینه فوری و کامل شهر 11 میلیون نفری ووهان، بلافاصله پس از آن، قرنطینه استان 60 میلیون نفری هوبای، و چند روز بعد، قرنطینه چندین استان پیرامون با جمعیت 300 میلیون نفری آنها زد، داد و هوار و تبلیغات مسخره راه انداختند: که حزب کمونیست چین، از موضع دیکتاتورمنشانه و آمرانه برخورد کرده، شیوع ویروس کرونا را بهانه کرده، دست به زندانی کردن مردم و مخالفین خود و نقض حقوق شهروندان زده است!

برای دولت "چین کمونیست"، البته که روشن بود، قرنطینه 300 میلیون نفر، یعنی مجموع جمعیت آلمان و انگلستان و فرانسه و ایتالیا و اسپانیا، در مناطق بشدت صنعتی و متراکم، با چه خسارات سنگین اقتصادی و اجتماعی همراه است- آنهم در کشوری که باید سالانه حداقل 10 تا 14 میلیون محل کار جدید ایجاد شود! اما باید اصلاً مردمی وجود داشته و از حداقل سلامت و امنیت و اطمینان برخوردار باشند، تا چیزی بنام اقتصاد و آموزش و حقوق اجتماعی و تفریح و ورزش، مفهوم پیدا کند! در زیر تلی از خاک قبرستان و روی تخت بیمارستان، تحت شکنجه ای بنام تنفس مصنوعی، اقتصاد که هیچ، همه چیز ارزش و اهمیت خود را از دست میدهد!

برخی از دولتهای اروپایی، نظیر ایتالیا، اسپانیا و بویژه فرانسه، تازه با تأخیر، ناچار به درپیش گرفتن همین راه حل شدند؛ و البته به روی مبارک هم نیاوردند، و نظیر فرانسه، علیرغم رسوایی، با بی صداقتی محض همچنان به فحاشی به دولت و حزب کمونیست چین ادامه میدهند!

-----

بچه های کوچک هم در چین، بتدریج دوباره به مهد کودک ها باز میگردند- و ...، اینطور ... باز میگردند! آقا و خانم سرباز جنگ صلیبی ضد کمونیستی در رادیوهای بی بی سی، دویچه وله، رادیو فردا، سایت فارسی یورو نیوز، صدای آمریکا، ایران اینترنشنال، و نوچه های بی مقدار و بیشرم آنها در: خبرنامه گویا، ایران پرس نیوز، پیک ایران، ایران امروز، عصر نو، ایران گلوبال، جنبش سکولار دموکراسی، روزنه، آزادی بیان، راه کارگر، حَکَم تَچِیان و دسته جات قومی کومه له و دموکرات! نگاه کنید و جدی بگیرید!

13 مای 2020- 24 اردیبهشت 1399
-----

لیبرالهای ضد کمونیست آمریکایی و آلمانی و ایرانی، در همین حال، در خصومت پراکنی علیه دولت چین و مسائل داخلی مربوط به دو استان از 34 استان و واحد اداری این کشور، یعنی هنگ کنگ و تایوان، با "دم شیر" هم بازی میکنند! قطعه کوتاه زیر اما سندی است بر اینکه، بجای یافتن کیسه بوکس و عقده خالی کردن علیه حزب کمونیست چین، برای پوشاندن ناتوانی، بی مسئولیتی، بی اعتقادی به حق حیات شهروندان، بی عرضه گی، بی فکری و درمانده گی خود، و یا ارضاء اعتیاد مزمن به بازی کردن با "دم" چیزی، راههای کم "هزینه" تری هم برای "بازی" کردن وجود دارند!


در انتها اما "تفریحات سالم" هم فراموش نشود:

14 مای 2020- 25 اردیبهشت 1399، در شهری در چین
16 مای 2020- 27 اردیبهشت 1399، در شهری در چین
https://twitter.com/i/status/1261691024851849216
17 مای 2020- 28 اردیبهشت 1399، در شهری در چین
https://twitter.com/ChinaDaily/status/1262027845137620994


آسمان بالای قله کوه "چومولونگما"، مشهور به کوه و قله "اورست"، واقع در رشته کوههای هیمالیا و از سمت چین؛ قطعه ویدوئویی از غروب آفتاب تا طلوع آفتاب، روز 16 مای 2020؛ تهیه شده توسط تیمهای فنی اعزامی از چین برای نصب تأسیسات اینترنت نسل جدید 5G. بکمک این تأسیسات باید روز 22 مای، قله کوه "چومولونگما"، دوباره و دقیقتر اندازه گیری شود:

https://twitter.com/i/status/1261937247898787840

*** 
اکبر تک دهقان
18 مای 2020- 29 اردیبهشت 1399
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر