یکشنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۹۹

لیبرال- هخامنش شبه فاشیست و هذیان گویی پیرامون هنگ کنگ!



در پایین نگاه کنید به ترهات یک نیمچه لیبرال ایرانی دروغگو، بدبخت و عقب مانده و مفلوک و خودستا و "بنده" صفت دله دزد، و هنوز ستایشگر "مدرنیته" سنگی دوران بدویت هخامنشی؛ کسی که در عمر خود یک مگس کش دست نگرفته، و جهانبینی فلسفی او هم که، از گاز اول به بیگ مگ آغاز و به آروغ آخر پس از کولا ختم میشود...

او از کار بزرگ و حرفه ای کمونیستها در مبارزه با پاندمی کووید-19، بشدت غافلگیر و دیوانه شده، سرگیجه گرفته و درمانده و هاج و واج و کف به دهان، در ازاء چندرغازی اجرت ترامپی، به هر تخته پاره ای چنگ میزند، هذیان میگوید و "زر" میزند، و آخر هم نمیداند، سرش را به کدام دیوار بکوبد؟!

این احمق، نه فقط در لحن و آهنگ صدا، به دستگاه دروغ پراکنی ساواک وفادار است، بلکه هنوز از ترم "چین کمونیست"، که به سنت رژیم پهلوی تعلق داشت، و قرار بود از این طریق، همچنان، "جمهوری چین"، یعنی تایوان را، بعنوان یکی از مثلاً دو کشور چین به افکار عمومی قالب کند، استفاده میکند. یعنی در واقع، برخلاف قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مبنی بر وجود تنها یک کشور چین در جهان، و آن یعنی: جمهوری خلق چین، هنوز از نظر  لیبرال- هخامنش خارج از کشوری: دو کشور چین وجود دارند: "جمهوری چین" (تایوان) و "چین کمونیست".

نماینده گی جمهوری خلق چین، از سال 1971، تنها نماینده گی ملت چین در سازمان ملل متحد و نهادهای بین المللی آن است. شبکه ساواکیها، شبکه سایت فارسی "یورونیوز"، شبکه "من و تو"، شبکه "خبرنامه گویا"، شبکه "پیک ایران"، شبکه "ایران پرس نیوز"، شبکه "بالاترین"، شبکه "ایران امروز" و شبکه "فرشگرد"، که سر همگی آنها، مستقیماً به آخور امپریالیسم وصل است، هنوز قادر به رفع عقده و هضم آن، نشده اند.

سرتاپای این به اصطلاح گزارش یا تفسیر، جز انبوهی دروغ و تحریف و جعلیات و پیش داوری و اتهام زنی و سیاه نمایی و گستاخی علیه مردم پرتلاش و شرافتمند چین نیست. یک بوزینه ای در هنگ کنگ، که هنوز دست چپ و راستش را نمی شناسد، و فقط بستگان نزدیکش حاضر به همراهی او هستند، بعنوان رهبر "جنبش دموکراسی" معرفی میشود، که گویا حزب کمونیست چین را به مصاف طلبیده، و قرار است، سرنوشت 1 میلیارد و 400 میلیون نفر، یعنی نزدیک به یک پنجم بشریت کره زمین را تعیین کند؛ و مهملاتی از این نوع.

نگارنده این سطور، در انتهای تماشای این "فیلم" بمعنای افراطی و عامیانه آن، با وجدان راحت و خیالی آسوده و مطمئن، تنها قادر به ادای 4 عبارت کوتاه زیر شدم:

زنده باد ملت چین!

زنده باد جمهوری خلق چین!

زنده باد حزب کمونیست چین!

زنده باد ارتش آزادیبخش خلق چین!

در نشانی زیر، "فیلم" مزبور در سایت مشکوک الهویه "من و تو"، دقیقتر: شعبه خارج از کشوری جناح فوق افراطی شکنجه گران "کمیته مشترک ضد خرابکاری" ساواک و شهربانی، و هم اینک تحت نام جدید: "فرشگرد" را نگاه کنید.

در تیترگذاری تحقیر آمیز و مسخره زیر، اینطور القاء میشود، که "خطر" حزب کمونیست چین، از خطر ویروس کرونا بیشتر است! از این رو باید نیرو و تمرکز را بر مبارزه با حزب کمونیست چین، و نه بیماری کووید-19، قرار داد- یعنی همانچه ترامپ و پمپرز و پومپئو، مشغول انجام آن هستند! این همان تئوری جنایتکارانه ای است، که دولتهای لیبرال و سوسیال دموکرات اروپای دهه 20 و 30 میلادی، بسرکردگی فرانسه و انگلستان، بر آن اساس، معتقد بودند: "خطر" کمونیسم و استالین از خطر نازیها و هیتلر بیشتر است، و فعلاً باید در هماهنگی و اتحاد با فاشیسم هیتلری، اول برای نابودی شوروی دست به اقدام زد! سیاستی ضد انسانی و بربرمنشانه، که به بهای جان بیش از 80 میلیون نفر از مردم جهان، از آن میان: بیش از 34 میلیون نفر از شهروندان صلح دوست اتحاد شوروی و عمدتاً کمونیستها، یهودیان، کارگران و اسیران جنگی، قتل عام بیش از 6 میلیون نفر از یهودیان، یعنی همه جمعیت یهودیان اروپا، و تبدیل بخش بزرگی از کشور بزرگ اتحاد شوروی، اروپا و شرق و جنوب آسیا به خاکستر، تمام شد- و این "فرشگرد" چی پلید، شرم نمیکند، صد سال پس از این توحش بیسابقه اسلاف خود در تاریخ بشر، درست اتخاذ همین سیاست را امروز علیه مردم و کمونیستهای چین، توصیه میکند!

 
مردم هنگ کنگ در صف امضاء بیانیه اعلام حمایت از "قانون امنیت ملی" برای هنگ کنگ. طی فقط 4 روز و تا روز 28 مای، یعنی روز تصویب این قانون در کنگره ملی خلق چین، بیش از 1 میلیون و 850 هزار نفر از مردم هنگ کنگ، این بیانیه را در روز روشن، در مقابل دوربینهای خبرنگاران، و بدون ترس از لیبرال- تروریستهای خیابانی، امضاء کرده اند. "قانون امنیت ملی" برای هنگ کنگ، مصوب کنگره ملی خلق چین با نزدیک به سه هزار نماینده، و نه آنطور که شبکه "من و تو" و بشیوه ای تحقیرآمیز، جعل میکند: لایحه امنیتی پکن!

از تلویزیون  "من و تو"
"هنگ کنگ و اعتراض به تصویب لایحه‌ی امنیتی پکن
وقتی هراس از دست دادن آزادی بزرگتر از وحشت از کرونا است."
28 مه 2020  

***
اکبر تک دهقان
31 مای 2020- 11 خرداد 1399
ــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر