سه‌شنبه، دی ۲۰، ۱۴۰۱

علیه نعره های ضد کمونیستی اراذل باند رضا پهلوی!

 

یادداشت های روزهای جنبش انقلابی- 11

 

اخیراً لمپنی راست افراطی بنام یاسمین پهلوی، وابسته به باند دزد و تبهکار رضا پهلوی، به یک قطعه ویدوئوی مربوط به شبه تظاهراتی کوچک و بی اهمیت در شهر ایذه استان خوزستان لینک داده، آن را تبلیغ کرده است. ظاهراً چند نفر احمق کف به دهان، مسخ شده و پست تر از پاسدار و بسیجی با نعره زدن شعار ضد کمونیستی و ضد مجاهدینی زیر، یکی از خیابانهای این شهر زیبا و تاریخی را به ترشحات چندش آور مغز علیل خود و ساواک درنده خو آلوده ساخته اند. هر فرد ناقص العقلی هم تشخیص میدهد، که چنین تبلیغی با هدف تأیید این نوع عربده کشی علیه نیروهای چپ و سازمان مجاهدین، آنهم در میانه مبارزه ای سرنوشت ساز علیه رژیم اسلامی "پهلوی سوم"، "بازنشر" میشود. اینکه فرد بی شخصیتی نظیر رضا پهلوی، این سخنگوی شکنجه گران رژیم هیتلری محمدرضا پهلوی هم، باید از این موضوع مطلع بوده و آن را تأیید کرده باشد، نباید موضوعی دور از انتظار تلقی شود:   

 

"مرگ بر سه فاسد/ ملا، چپی، مجاهد" *1

 

پیش از این هم در سالهای گذشته مردک وابسته به همین احمق دهن گشاد در مصاحبه ای با "صدا و سیمای الف. اینترنشنال" چنین اظهارات جنایتکارانه ای را علیه مردم ایران و خانواده های جانباختگان کمونیست در رژیم پلید پدرش استفراغ کرده بود:

 

"اگر پدر من صدای وزوز کمونیست ها را خاموش می کرد این فاجعه اتفاق نمی افتاد."*2

 

اینکه این موجود بی مقدار، ورشکسته و آبروباخته و عروسک رنگ باخته سازمانهای امنیتی امپریالیستی، مبارزه و مقاومت میلیونها نفر مردم ایران علیه جنایات یک رژیم کودتایی، بربرمنش و جانی تر از همین رژیم کنونی را "وزوز" معرفی میکند، قبل از همه تحقیر مبارزات مردم ایران و پلیدی و رذالت دارودسته جنایتکار رضا پهلوی را نشان میدهد. کسانی که آدمکشی ها و راهزنی هایشان علیه مردم ایران هرگز مشمول مرور زمان نشده، بلکه باید با مجازاتی درخور اقدامات فاشیستی آنها از سوی یک نظام دموکراتیک پاسخ بگیرند.

واقعیتی است که باید از این پس با صراحت و بدون کمترین مماشاتی باند رضا پهلوی و طایفه راهزن او را رسوا کرد- رسواتر از آنچه که در میان مردم ایران هستند. باید از هرگونه نزدیکی آنها به تجمعات مردمی جلوگیری نمود و از هرگونه دست اندازی آنها به تریبونهای عمومی ممانعت بعمل آورد. این جانیان برای دور جدیدی از آدمکشی در این کشور آماده میشوند و حتی از "عضویت" ایران آینده در پیمان نظامی "ناتو" و شرکت در جنایاتی نظیر جنگ کنونی خود در اوکراین دم میزنند!*3

همه اموال متعلق به دارودسته جنایتکار پهلوی در خارج از کشور تا سنت آخر آن متعلق به مردم فقیر ایران است؛ و باید عناصر این باند راهزن همه این ثروت ها را به هر شکلی که تبدیل ساخته اند و در هر سوراخی که پنهان کرده اند، به مردم ایران پس بدهند. حتی لباسی که به تن نحس شان دارند و غذایی که صرف زندگی انگلی خود میکنند از ثروت های بتاراج رفته مردم بخشاً گرسنه ایران است. آیا وقت آن نرسیده، که یک "کمیته ملی مستقل" در خارج از کشور، لیستی از تمام دارائی های مردم ایران را که در "اشغال" خانواده خیانتکار رضا پهلوی است تهیه کند تا بموقع در برابر یک دستگاه قضایی عادلانه به این منظور اقامه دعوی شود؟

سلطنت طلبان تبهکار هرگز مخالفین رژیم اسلامی نبوده، جزئی از اپوزیسیون آن را تشکیل نداده اند. آنها با تکرار تحقیرآمیز جمله نحس مشهور خود در خارج از کشور: "خلایق را هرچه لایق"، مردم ایران را شایسته عذاب کشیدن تحت همین ماشین آدمکشی معرفی کرده، هر انقلابی را به زیان "لیبرالیسم" لعنتی خود می دیدند. دارودسته رضا پهلوی همه 44 سال گذشته را به لعن و نفرین به "انقلاب" و هرگونه مبارزه و فداکاری گذرانده، اساساً هیچگونه اعتقادی به حقوق مردم و توسل به یک انقلاب توده ای علیه رژیم اسلامی نداشته اند. چگونه است که آنها امروزه با  اینهمه وقاحت از "مبارزه" و "انقلاب" دم میزنند؟ جز این است، که هدف آنها به شکست کشاندن مبارزات مردم و حفظ رژیم اسلامی خود آنها، و از این طریق: ممانعت از تقویت طبقه کارگر و نیروی چپ ایران طی یک قیام مسلحانه  توده ای است؟

پراکنده گی چپ ایران و فقدان یک رابطه منطقی میان سازمانهای چپ و سازمان مجاهدین خلق، هر علف هرز شبه سیاسی نظیر وابستگان ساواک را از نوع یاسمین پهلوی و رضا پهلوی جری میکند، تا با نعره "مرگ بر ..." به خانواده های داغدار و پیکر بخاک افتاده دهها هزار جانباخته کمونیست و مجاهد این کشور لگد بزنند. دلایل بسیار زیادی وجود دارند، که ضروری میسازند، تا آغاز تلاش های اولیه بمنظور ایجاد نوعی تماس میان سازمانهای چپ و سازمان مجاهدین خلق در دستور کار فوری اپوزیسیون واقعی رژیم اسلامی قرار گیرد.

باشد که این تلاش بسیار ضروری، هرچند ظاهراً دور از دسترس و غیر قابل تحقق برای برخی، ندای یک همدلی واقعی در میان نیروهای سیاسی نزدیک به زحمتکشان و لایه های دموکراتیک- پارلمانی از طبقه متوسط شهری را به درون مبارزات روزمره مردم برساند. این تلاش بطور قطع میتواند هرچه بیشتر، نشاندن امید به پیروزی را در دل مردم مبارز نوید دهد، و سنگین تر ساختن واقعی وزنه مبارزات خیابانی و پیوستن نیروهای مردد را به این مبارزات تسهیل سازد.

عناصر وابسته به تاریخ چپ ایران در داخل کشور و فعالینی از مجاهدین خلق در عرصه های معینی دارای تاریخ و روانشناسی سیاسی مشترکی هستند که طی دهه های 40 و 50 شمسی شکل گرفته است، و این بدون تردید میتواند عامل نزدیکی و تلاش مشترک آنها در روزهای سخت مبارزات خیابانی کنونی مردم مبارز ایران گردد.

 

اکبر تک دهقان

20 دی 1401- 10 ژانویه 2023

www.j-shoraie.blogspot.com

-----------------

توضیحات

*1- ساعت 2:04 بامداد روز 6 ژانویه 2023 زمانی است که این نکبت "خوش پوش" و "ورزشکار" از باند دزدان رضا پهلوی، لینک فوق را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده است:

https://www.balatarin.com/permlink/2023/1/6/5925255

ظاهراً باید انتشار دو خط "توییت" توسط عناصر حول و حوش باند سلطنت طلبان خارج از کشوری، این دارودسته حاشیه ای را به فراست ارتکاب گستاخی بیشتری علیه نیروهای چپ و سازمان مجاهدین انداخته باشد! شهروند ساده ایرانی در داخل کشور حاضر نخواهد شد برای انتشار یک "توییت" از سوی افراد دست چین شده سازمان های امنیتی امپریالیستی، حتی بخود زحمت یک "شیشکی" را بدهد!!

*2- نقل قول مستقیم از مصاحبه فرد مزبور از درون متن این منبع:

https://www.akhbar-rooz.com/188318/1401/10/17/

*3- جانی قلم بدستی از نوع شکنجه گران ساواک بنام "مجید محمدی" در بروشور تبلیغاتی یکی از کنسرنهای جنگی ایالات متحده آمریکا، تحت عنوان: "حمله​ ی نظامی به تاسیسات اتمی، سپاه و بیت ضحاک یک ضرورت تمدنی است"، چنین مینویسد: "ایران دمکراتیک و آزاد به نفع امنیت کشورهای غربی است چون با این کشورها دشمنی ندارد و حتی ممکن است به ناتو بپیوندد"!!

https://news.gooya.com/2023/01/post-72098.php

ــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر