دوشنبه، اردیبهشت ۳۰، ۱۳۹۲

به برادران "پیک ایران" کمک کنید!

 

 
درخواست زیر از طریق امواج سری به دست اینجانب رسیده، که از وحشت بایکوت شدن در خارج و محروم شدن از اینهمه صمیمیت و عشق و دوستی، ناچاراً آن را منتشر میکنم.
 
جمشید

 
 امت همیشه در صحنه سکنه قلمرو اقلیم آلمانیه!

 
همانطور که طی سالهای اخیر محرز شده، ارتکاب جرائم اجتماعی از سوی یک مشت اراذل و اوباش گدا گشنه در ممالک محروسه اسلامی بالا رفته است. به این دلیل، سایت بین المللی پیک ایران برای مقابله با این مفاسد ضد اسلامی و ضد سبزه میدانی، همکاری خود را با سربازان گمنام امام زمان نظام عزیز خون و کثافت الهی دو برابر و نیم چه بسا سه برابر و نیم کرده است- تا بترکد هر که با ما "زاویه" دارد! سایت ما با افتخار در میان تمام سایتهای خبری در خارج، تنها سایتی است، که چنین اطلاعاتی و گونی گونی اسپم های دریافتی را منتشر میکند- ما اسپم ها را پاک نمیکنیم، بلکه با مالیات طبقه کارگر سوئد آنها را به اقصی نقاط جهان ارسال میکنیم. دیگران عقلشان نمیرسد که چطور میشود تعداد کلیک ها را بالا برد تا با محاسبه آنها، مواجب دولتی بیشتری به جیب بزنند؛ و اما مسئله اصلی:

هرگونه اطلاعاتی که شما رعیت ها و کنیزها و برزگران و برده گان گرامی مقیم اقلیم آلمانیه از عاملین این جرائم دارید، لطفاً به آدرس ایمیل سایت پیک ایران   http://www.peykeiran.com/  و یا سازمان وابسته به آن http://fedayi.org/  اطلاع دهید. این اطلاعات فوراً در سایت ما علنی میشوتد، تا آنها طی همین چند روز آینده در شهر محل وقوع جرم یعنی مشهد مقدس در ملاء عام مجازات شوند. در همه مواردی که سایت ما با سرعت دست به خبررسانی زده، محاربین با خدا و بانک و بازار، چند هفته بعد به جزای عمل خود رسیده، در برابر چشمان زن و بچه های ژولیده و گرسنه و داهاتی خود به دار آویخته شده اند، که ما خبر آن را هم برای عبرت سایرین فوراً منتشر کرده ایم.

در فیلم زیر که به همت سایت خبری وزین ما و حمایت مالی دولت اقلیم سوئد پخش میشود، دزدان یک بانک اسلامی در مشهد بدون اینکه خجالت بکشند، در حال حمل گونی های اسکناسهای محترم نظام مقدس سرمایه داری دیده میشوند. لطفاً به این موارد توجه کرده، برای شناسایی آنها به مأموران امام زمان کمک کنید:

1- تعداد دقیق دندانهای محاربین

2- طرز و سرعت "جنبش" در ناحیه شکم آنها (حتماً کلی هم خوار و بار اسلامی زهر مار کرده اند!)

3- ضخامت لبه داخلی گوش چپ و اندازه شعاع سوراخ چپ دماغ دشمنان بانک و قرآن

4- درصد آلیاژ کائوچو در لاستیک چرخ جلو سمت چپ اتوموبیل و شکل دقیق فرورفتگی قالپاقهای چرخ مربوطه

و هر نوع ابتکاری که خود در شناسایی های گذشته بخرج داده، و امت اسلامی را سرافراز فرموده اید؛ و اما خبر:

دزدی مسلحانه از بانک در مشهد 

تاريخ درج در پیک ایران: نهم ارديبهشت ۱۳۹۲ برابر با بيست و نهم آوريل ۲۰۱۳ ، 17:45:46 

تذکر جمشیدانه: اینجانب از ترس آخرت، لینک سایت پیک ایران را، که دریافت کرده ام، در اینجا نمی آورم. اما شما میتوانید به این شیوه عمل نموده و آن را پیدا کنید: به سایت پیک ایران بروید. در ستون "لینکهای ارسالی خواننده گان" (ستون راه کارگر و بسیج و ساواک) در قسمت پایین، بر روی " ادامه ..." کلیک کنید. سپس 4 بار دیگر در پایین صفحات بعدی بر روی "صفحه بعدی" کلیک کنید. در پایین صفحه آخر این تیترها را خواهید دید:

تاريخ: دهم ارديبهشت ۱۳۹۲ برابر با سی ام آوريل ۲۰۱۳ ، 10:42:34

برخورد با ارازل اوباش


تاريخ: دهم ارديبهشت ۱۳۹۲ برابر با سی ام آوريل ۲۰۱۳ ، 07:47:01

وقتی رسانه ها اوباما را سوژه خنده می کنند! + تصاویر

تاريخ: دهم ارديبهشت ۱۳۹۲ برابر با سی ام آوريل ۲۰۱۳ ، 02:39:37

بیداد گرانی: دانشجویان ایرانی ناتوان از خرید کتاب (ویدیو)

تاريخ: نهم ارديبهشت ۱۳۹۲ برابر با بيست و نهم آوريل ۲۰۱۳ ، 17:45:46

دزدی مسلحانه از بانک در مشهد

این فیلم در روز اول فقط 65 بار مورد کلیک خوری واقع شده بود که با تبلیغ جانانه ما، این به رقم 2000 بار نزدیک شده است.

 حال که به صفحه نامبرده دست پیدا کرده اید، حتماً گزارش صدا و سیمای اسلامی را در بالا یعنی "برخورد با ارازل اوباش" را هم تماشا کنید. کدام سایت اینترنتی آنهم "چپ"، عقلش به تکثیر چنین گزارشهایی میرسد؟ در خارج از کشور، متأسفانه اکثر ایرانیان از آنتنهای بشقاب و قابلمه و قازانی محروم بوده، نمیتوانند مستقیماً اخبار صدا و سیمای اسلامی را تماشا کنند که ما همواره به فکر حل این مشکل هستیم.

 اما موضوع به همینجا که ختم نمیشود: ما حتی کشف کردیم که در چین کمونیستی اصلاً انسانیت و معنویتی در کار نیست. یک میلیارد و 400 میلیون آدم در این کشور قرمز، از دم یک مشت وحشی هستند؛ طوری که اگر یک نفر در اتوبان در اثر تصادف بر روی زمین بیفتد، همه مردم چین با اتوموبیل و تراکتور و بلدوزور و قطار و هواپیما و اسب و کشتی به آنجا سرازیر میشوند، تا از روی آن بیچاره رد شوند و لذت ببرند. باور نمیکنید؟ خوب، به ستون "گوناگون" روزهای قبل سایت خبری وزین ما نگاه کنید. تفسیر بالای خبر از یکی از تحلیلگران برجسته ما است. حزب لیبرال سوئد هم تفسیر ما را از فرهنگ کشور کمونیستی چین کاملاً تأیید کرده و قول داده در نزد شهرداری محل، برای اختصاص بودجه بیشتر به سایت ما پارتی بازی کند:

 فیلم / در چین عاطفه و همیاری بی معنی است: پیر زنی که سعی کرد به پیر مردی که در جاده افتاده کمک کند ...


 حاشیه جمشیدانه: البته آنها در همان حال میخواستند که شما از دیدن یک صحنه واقعی تصادف و مرگ انسان هم کیف کنید. اگر پیک ایرانچی ها لذت میبرند، چرا خواننده گان سایت آنها از این نعمت بی نصیب بمانند. آنها با یک تیر، دو نشان زدند.

..........

همچنین در آخر، "برای تفریح" و دیدن صحنه هایی که در آنها انسانها بطور واقعی کشته میشوند و ما در دفتر پیک ایران از دیدن آنها حال میکنیم، به این ویدوئو از آن طرف دنیا، یعنی از کشور فلک زده کلمبیا توجه کنید- چقدر گشتیم تا این صحنه مهیج را در آن سر کره زمین پیدا کردیم. والله در این سوئد که تکنولوژی و دموکراسی همه سنتهای قدیمی را صاف کرده و این صحنه های طبیعی بکلی نایاب شده اند!

این فیلم علی الخصوص برای آنهایی مناسب است، که بخاطر هزینه بلیط هواپیما نمیتوانند هر هفته به ایران سفر کنند و از کیف کردن از تماشای اعدام های خیابانی "اراذل و اوباش" محروم شده اند. مگر ما در خارج چه گناهی کرده ایم، که باید فقط صحنه های الکی از تصادفات و مرگ انسان را در  سریالهای تلویزیونی تماشا کنیم؟ در حالیکه در داخله ممالک محروسه، امت بزرگ اسلامی هر روز از مزایای دیدن دار زدن انسان و قطع دست و پا بطور زنده برخوردار هستند.

به والدین با فرهنگ توصیه اکید میشود، حتماً آدرس سایت ما را به بچه های خود بدهند، چون بنا به تجربه خود ما، بچه ها با دیدن این صحنه ها بیکباره و یکسره از هرگونه احساس رحم و شفقت تخلیه شده، و مرتباً برای تیز کردن دندانهای خود به تراشکاری محل مراجعه میکنند! به اینترتیب آنها بعدها قادر خواهند شد، نظیر "گرگهای خاکستری"، همکلاسیهای خود را، اگر به آنها چپ چپ نگاه کردند، چون کفتر و کبک و خرگوش بدرند و قورت بدهند.

سازمان عزیز وابسته به ما حتی در سال 1388 با درک این "ضرورت تاریخی"، دو ویدوئو کلیپ را از یک سایت معروف و هنری "گرگهای خاکستری" ترکیه جان برداشته و بر صفحه فیس بوک خود مسلط کرد، تا این کمبود جبران شود. البته این جمشید نادان آن دفعه در فیس بوک به ما پیله کرد. سازمان "کمونیستی" ما ناچار شد این فیلمهای واقعی و دلنشین از دریدن خرگوش "نژاد پست" توسط گرگهای خاکستری "نژاد برتر" را، که با موزیک مخصوص و کلی فتوشاپ قشنگ سازی هم همراه بود، متأسفانه از صفحه فیس بوک خود بردارد. رئیس سازمان ما شخصاً در همانجا دست به صدور یک کامنت فئودالی مفصل زده، این برخورد رفیق جمشید الاغ را برخوردی "غیررفیقانه" ارزیابی فرمودند.   

در واقع قرار بود پخش فیلمهای قهرمانانه گرگهای خاکستری "نژاد برتر"، پاسخی دندانشکن به کسانی باشد، که سازمان ما را - علیرغم اینهمه نشریات کیلویی و "کمیته" های "ایالتی" و "ولایتی" اینترنتی!!- سازمانی منفعل و قومی و مواجب بگیر و الاف و مجازی و کاغذی و پوشالی و پوشه ای و پوشکی معرفی میکردند، که متأسفانه این جمشید الاف تر از ما مزاحم کار شد و نقشه بهم خورد. اینهم لینک مهیج ویژه کودکان و نوجوانان:

فیلم

/ تصادف سارق تلفن همراه با اتوبوس

مردی در کلمبیا که قصد داشت تلفن همراه یک زن را سرقت کند، با اتوبوس تصادف کرد. شنبه 18 می


تاريخ مطلب در پیک ایران: [بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۲ برابر با نوزدهم مه ۲۰۱۳]
.................................

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر