یکشنبه، بهمن ۳۰، ۱۴۰۱

مرگ بر این سه جانی: پهلوی و پهلوی و پهلوی!


یادداشت های روزهای جنبش انقلابی- 12

فضای سیاسی خارج از کشور به لجنزار و گنداب تهوع آوری می ماند، که در آن سلطنت طلبان خیانتکار و نماینده گان سیاسی شکنجه گران ساواک نظیر رضا پهلوی و یاسمین پهلوی با شعار "مرگ بر کمونیست" و "مرگ بر مجاهد" در حال تاخت و تاز هستند. بعضی از قلم بدستان جانی هم از نوع "مسعود نقره کار"، "ابوالفضل محققی"، "مجید محمدی" و نظایر آنها و هنرمندنمایان مرتجعی نظیر "گلشیفته فراهانی" مرتباً در حال تشدید این فضای سیاسی چندش آور هستند. امروزه در این جهان و بویژه در اروپا، دیگر شعار "مرگ بر کمونیست" از کسی شنیده نمیشود، مگر اینکه یک لیبرال راست ایرانی باشد! همین خود سندی بر بدویت فکری سلطنت طلبان جنایتکار و "پارس" کننده گان جدید آنها از نوع مسعود نقره کار است.

البته زمین سیاست صحنه کشمکش های واقعی و عریان، چه بسا مسلحانه و خونین، بقصد بکرسی نشاندن منافع فردی و اجتماعی است. سیاست عرصه احساسات و اثبات بیگناهی و "محترم" بازی و منزه ماندن نیست! این قانون بیرحم عرصه سیاست را سلطنت طلبان جنایتکار، هم در دوران سلطه گری وحشیانه خود و هم امروز در خارج از کشور، بصراحت به نمایش میگذارند. از این رو و به این دلیل بر آنان حرجی نیست. اما در این هم نباید ذره ای تردید کرد، که بازهم در این کشور روزهایی فرا خواهند رسید، که نیروی چپ جامعه و مجاهدین ناچار خواهند شد، تضاد میان خود و دارودسته پهلوی را با منطق گلوله حل کنند.

سلطنت طلبان در این میان از طریق ارتباطات ساده اینترنتی هر از گاهی کسی را در داخل کشور پیدا کرده، از او میخواهند بتنهایی شعاری ضد کمونیستی در حمایت از این دارودسته پلید سر دهد و سپس با ارسال آن به رسانه های این جریان باند سیاهی، آن را در خارج از کشور در بوق کرده و به این ترتیب برای وجود پایگاه اجتماعی هیچ خود در داخل کشور تبلیغ میکنند!!

در همین رابطه، نگارنده این سطور هم در حال عبور از جایی بود، حال مهم نیست کجا! و اتفاقاً یک نفر در حال دادن شعاری بود، حال مهم نیست چه کسی! و بی مناسبت ندیدم که این شعار را در پاسخ به جهنمی که سلطنت طلبان از ازل تا ابد جنایتکار و نوکران دست آموز آکادمیک آنها ساخته اند، در اینجا "تبلیغ" کنم:   

مرگ بر این سه جانی: پهلوی و پهلوی و پهلوی!

 

اکبر تک دهقان

19 فوریه 2023- 30 بهمن 1401

ـــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر