پنجشنبه، خرداد ۲۲، ۱۳۹۹

کودک و لیبرال و ماسک صورت!

حزب کمونیست چین امروز، از یک امتیاز بزرگ برخوردار است، که حزب کمونیست اتحاد شوروی از آن برخوردار نبود: داشتن دشمنان احمق و درمانده و پراکنده و بی آینده!


در قطعه ویدوئوی زیر، یک کودک چینی، احتمالاً هنوز زیر یک سال، با مادرش نشسته و یا در حال سفر با قطار است. او دیده و شنیده و یاد گرفته است، که استفاده از ماسک صورت، برای تندرستی، بسیار ضروری است. او در همان حال اما، بعنوان یک کودک و صاحب غریزه کودکانه هم معتقد است، خوردن یک قطعه بیسکویت خوشمزه هم ضمن سفر با ماما و قطار، درست بهمان اندازه ضروری است! او با عقلانیت کودکانه، اما چینی و تجربی، و نه بی "عقلانیت" غربی و لیبرالی، این مشکل را بترتیب زیر حل میکند:

8:00 vorm. · 16. Apr. 2020

او حتی پیش و پس از گاز زدن به بیسکویت و پوشاندن دوباره دهان و بینی، هر بار به صورت ماما نگاه میکند، تا مطمئن شود، که احیاناً دستورات ضد کرونایی را نقض نکرده باشد!

در کشور آلمان، که فرهنگ خودستایی، فرهنگ سیاسی حاکم بر جامعه و دولت است، تازه از 3 روز پیش، از ضروری بودن و مفید بودن ماسک صورت، رسماً و با سند و مدرک، صحبت میشود!

در این رابطه، به تیتر و نشانی مطلب زیر، از سایت اینترنتی مجله ضد چینی و ضد کمونیستی پرمدعای ناسیونال- لیبرال راست و تحریفگر حرفه ای، یعنی "اشپیگل"، نگاه کنید:1*

Infektionsgeschehen in Jena
Studie bestätigt Schutzwirkung von Masken vor Coronavirus
08.06.2020, 13.59 Uhr 
ترجمه:
وقایع [مربوط به] اپیدمی در [شهر] ینا
مطالعات [انجام شده]، تأثیر حفاظتی ماسک صورت در برابر ویروس کرونا را تأیید میکند

دولت چین از اواخر سال 2019، با ظهور و اثبات بروز اولین علائم هشدار دهنده یک بیماری هنوز محدود و ناشناخته، که اصلاً نام و تعریف دقیقی هم نداشت، استفاده از ماسک صورت را در همه بیمارستانها و بلافاصله بعد از آن، در شهر ووهان و همه شهرهای بزرگ، اجباری کرد. دولت چین فوراً دست به پیش خرید همه ماسکهای هنوز تولید نشده شرکتهای داخلی زده، برای صدها شرکت جدید التأسیس بمنظور تولید ماسک صورت و لباسهای محافظت بدن، مجوز فعالیت صادر کرد. این کشور بکمک صدها مؤسسه خیریه و انجمنها و سفارتخانه های خود در کل جهان، در مجموع چندین میلیارد ماسک صورت و لباس محافظت و دستگاههای تنفس مصنوعی و مواد ضدعفونی کننده، دستکشهای پزشکی و وسایل دیگر را به همه کشورهای جهان، بویژه کشورهای فقیر در آسیا و آفریقا و روسیه و اروپای شرقی، از آن میان همچنین، به مراکز پر مدعا و قدر قدرت امپریالیستی درمانده از مقابله با یک ویروس میکروسکوپی، نظیر آلمان، انگلستان، ایتالیا و اسپانیا و ژاپن و بویژه ایالات مسخره متحده، ارسال کرد. فقط دو کشور آلمان و فرانسه، حدود دو میلیارد ماسک صورت به شرکتهای چینی سفارش داده و دریافت کردند.

حزب کمونیست چین، امروز از یک امتیاز بزرگ برخوردار است، که حزب کمونیست اتحاد شوروی در انتهای دهه 80 میلادی، از آن برخوردار نبود:

داشتن دشمنان احمق و درمانده و پراکنده و بی آینده! یعنی لیبرالهای احمق بمعنای افراطی کلمه، که 30 سال در خلسه ناشی از نحوست "فروپاشی دیوار برلین"، و مست از "پیروزی" خیالی خود، به همه دستاوردهای جنبشهای انقلابی در قرن بیستم لگد زدند- از آن جمله، سیستم اجتماعی، بویژه بخش تندرستی را در این جهان، به ویرانه ای مبدل کردند.

آنچه که امروز در تناسب قدرت "شرق و غرب" حاکم است، درست عکس آن حالتی است، که در دهه 80 میلادی و بویژه اواخر این دهه، حاکم بود:

قدرت مهاجم و مصمم و یکپارچه و هدفمند امپریالیستی از یک طرف؛ در مقابل آن در حزب کمونیست اتحاد شوروی: محفل مشتی احمق و بدبخت و هالو و کشورفروش و فرصت طلب و مست و ناامید و بی انگیزه و پراکنده و غرق در احساس بدهکاری و گناه از طرف دیگر.

از این رو، حزب کمونیست چین، تا چندین دهه آینده، مطمئناً نیازی نخواهد داشت، از قدرت حریف و دشمن خود ترسی به دل راه بدهد! برای اینکه حریف او، آنطور که رسانه های امپریالیستی، بویژه شعبات فارسی زبان: دویچه وله، رادیو فردا، صدای آمریکا، ایران اینترنشنال، بی بی سی، و سایتهای خبری "فرشگردی" آنها، نظیر "خبرنامه گویا"، "پیک ایران"، "ایران امروز"، "جنبش سکولار دموکراسی"، "ایران پرس نیوز" و "یورو نیوز"، بیانگر کیفیت زباله ای آن هستند، عجالتاً در سطح فهم و شعور و موقعیت ایجاد مزاحمت جدی برای حزب کمونیست چین نیستند!

***
اکبر تک دهقان
11 ژوئن 2020- 22 خرداد 1399
--------------------
توضیحات



- دولت آلمان و رسانه های دروغگوی نزدیک به آن، بشیوه ناشیانه و مزورانه ای، ماهها از اعلام اهمیت و  اجباری ساختن ماسک صورت برای مردم خودداری کردند. آنها اما بطور جسته و گریخته، از این صحبت میکردند، که نیاز به ماسکهای صورت تولید صنعتی در بیمارستانها بسیار زیاد است و در همین مراکز هم، بقدر کافی ماسک صورت موجود نیست. از این رو به مردم توصیه میکردند، که حتی المقدور فاصله میان خود را حفظ کنند، و یا با قطعه پارچه ای و یا شال صورت خود را بپوشانند.

آنها حال اما بقدر کافی ماسک صورت از بازار چین و یا تولید داخلی تهیه کرده، و به شیوه جنایتکارانه و راسیستی هم که جمعیت بزرگی از سالمندان بیمار را به کشتن داده اند، خیالشان راحت تر شده، و ظاهراً براساس نتایج مطالعات نمایشی، از مفید بودن استفاده از ماسک صورت دم میزنند! نگارنده این سطور، که همین موضوع شیوه برخورد به استفاده از ماسک صورت را در آلمان، بدقت دنبال کرده، امروز تنها میتواند، این همه دروغ و ریاکاری را بعنوان اقدامی ضد اجتماعی و ضد تندرستی شهروندان، محکوم کند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر