یکشنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۹۹

لیبرالهای غربی! بجای فحاشی ضد کمونیستی، یاد بگیرید!

ویدوئوی کوتاه زیر، شروع دوباره و کامل زندگی اقتصادی را در جمهوری خلق چین نشان میدهد- در کشوری که دولت و مردم، زندگی را دوست دارند، و "حقوق بشر" برایشان، قبل از هر چیزی، یعنی حفاظت از حق حیات انسان و برخورد برابر به همه شهروندان، و نه فریبکاری و هوچیگری و دروغ و گمراه کردن مردم.

... و لیبرال غربی و "فرشگرد"یان بی مقدار و کاسه داغ تر از آش او هم، هنوز کاغذ سیاه میکنند، که دولت چین دست به "پنهانکاری" زده است، و همه آنچه که تحت عنوان کنترل کامل پاندمی کووید-19 و یا باز شدن مراکز آموزشی و کارخانجات گزارش میشود، در واقع، "نوار" است.

در آلمان، از دو روز اخیر، صحبت از این است، که استفاده از ماسک صورت، واقعاً مفید است. عجب؟! اینهمه "عقلانیت"، اینهمه "شایسته سالاری"!

احمق ترین آنها هم که در رأس ایالات متحده شان قرار دارند، و هر را از کر تشخیص نمیدهند، فعلاً باید هر روز کلی وقت صرف کنند، تا  شست پایشان را از چشمشان بیرون بکشند!

نظر به موارد بالا و هزاران مورد پیش از این و از دهه 90 میلادی:

بزرگترین خیانت یک مارکسیست-لنینیست، در کشورهایی نظیر چین، ویتنام، جمهوری دموکراتیک خلق کره، کوبا و ونزوئلا، به خود و دیگران و بشریت و نسلهای آینده، این است، که یک سانتی متر در برابر عربده کشی ها و هوچیگریهای لیبرالها عقب بنشیند، حتی یک سانتی متر!


***
اکبر تک دهقان
7 ژوئن 2020- 18 خرداد 1399
ــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر