یکشنبه، تیر ۲۹، ۱۳۹۹

وضعیت فعلی چین و آمریکا در موضوع پاندمی کووید-19


طبق آخرین اطلاعات، در چین 1 میلیارد و 400 میلیون نفری، تنها 16 مورد ابتلاء جدید به بیماری کووید-19 گزارش شده، که 13 مورد، منشاء داخلی و 3 مورد منشاء وارداتی از خارج از چین را به منطقه سین کیانگ دارند. هیچ مورد مرگ هم وجود نداشته است.



19 ژوئیه 2020

حال اما در زیر، آخرین آمار از نحوه مقابله با پاندمی کووید-19 در ایالات متحده لیبرالها و سلطنت طلبان شان- با اینکه آنها بر خلاف چین، حداقل 2 ماه و نیم تا 3 ماه، وقت و امکان و اطلاعات تخصصی ضروری، برای آماده شدن و پیشگیری در اختیار داشتند. مطالعه این اطلاعات، نمیتواند جز احساس شرم بدلیل بیش از 6 ماه دروغگویی و تحریف حقایق را در سایتها و رادیوهای فارسی این دسته جات در خارج از کشور، بیدار کند. شرم احساسی است با ارزش فوق العاده فرهنگی و متکی بر رشد شخصیت فردی و تکامل اجتماعی انسانی؛ و این جماعت از چنین خصوصیاتی بی  بهره اند.

آنها نظیر همیشه، خود را به کوچه علی چپ زده، به بانک و شرکت و کشتی های هواپیمابر خود نازیده، و به کمپین دروغ و تحریف و خصومت پراکنی علیه جمهوری خلق چین، بدتر از آن، تشدید فضای بحرانهای سیاسی بین المللی و جنگ طلبی میان قدرتهای بزرگ، ادامه میدهند. این ارزان منشان، گرداننده گان مطبوعات بمعنای قرن هجدهم و نوزدهم آن نیستند، که چیزی از روشنگری و فلسفه و رشد انسان و جامعه هم، در آنها یافت شود. آنها باندهای سیاسی راست و راست افراطی، متشکل از مشتی کم شخصیت و بی شخصیت، سرتا پا انباشته از نفرت و نهیلیسم، با هدف پیشبرد یک سیاست و برنامه مشخص روز بوده، با همه حواس پنجگانه خود، فقط به عکس العمل قدرت حاکم نسبت به شیوه خبررسانی و گزارش دهی خود، دقت میکنند. حقوق مردم، زندگی انسان، رشد جامعه، تحکیم ارزشهای انسانی، صلح جهانی و ممانعت از بحرانهای بزرگ سیاسی و نظامی، جایی در محاسبات آنها ندارند.

TOTAL CASES: 3,630,587

New Cases: 74,710

TOTAL DEATHS: 138,782

New Deaths: 918


مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (ایالات متحده آمریکا)، 18. Juli 2020

در نشانی زیر، با کمک مترجم گوگل، با دقت و کاملاً جدید، آخرین آمار مربوط به پاندمی کووید-19 در جمهوری خلق چین را می بینید. برای شناخت مسائل مربوط به بحران کرونا در چین، این نشانی، یعنی کمیسیون ملی تندرستی چین، دقیق ترین، جدیدترین و قابل اعتمادترین منبع است. اگر در این زمینه، به رسانه های غربی، اعتماد کنید، و این اطلاعات را در آنجا دنبال کنید، جز گیج شدن و دروغ تحویل گرفتن و در انتها: کسب احساس بی حقوق محسوب شدن و تحقیرشدن، نتیجه دیگری نصیب تان نخواهد شد.


برای نمونه، آخرین خبر:

***
اکبر تک دهقان
19 ژوئیه 2020- 29 تیر 1399
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر