سه‌شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۹

جهان به او نیاز دارد!



لیبرال های ضد مردمی، سوسیال داروینیست و بی اعتقاد به زندگی انسان و ارزشهای بشری، جهان پس از انحلال اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی را به جهان برده گی محض انسان آزاد مبدل ساختند- امروزه صحبت کردن از قرارداد کار، نوعی حماقت و چه بسا فعالیت "کمونیستی" افراطی محسوب میشود. رواج فرهنگ بدوی دورانهای ماقبل سرمایه داری، و تبلیغات تهوع آور "شاهزاده" و "شهبانو"، حتی توسط سگان زنجیری آنها از میان عناصر خائن مدعی چپ از نوعی ایرانی آن، نابودی سیستم اجتماعی و پایان دادن به مسئولیت دولت در برابر توده مردم، جهنمی را آفرید، که جز قدرتی نظیر دوره رهبری استالین، قدرتی که قادر به حل معضلات بزرگ بشری در دوران چرخشهای تاریخی-جهانی است، هیچ نیرویی در جهان کنونی قادر به تغییر آن نیست. پاندمی کووید-19، کشتار عمدی صدها هزار نفر از جمعیت نیازمند کمکهای پزشکی دولتی در جوامع رشد یافته سرمایه داری، و تعطیل کامل زندگی روزمره، نشان داد، جهان لیبرال دموکراسی ریاکار و دروغگو و هوچیگر، فقط بر سلطه گری بدوی و بر شن روان بنا شده است.

لیبرال درنده خو، راسیست، راهزن، فریبکار و مدعی "مدرنیته" سرتاپا تبعیض آمیز، طی 30 سال حکومت مطلقه بر بشریت، جهان و جایگاه ارزشهای انسانی در آن را به شرایط عصر حجر بازگرداند. این اما هنوز برایشان کافی نیست. آنها مست از موقعیت خیالی خود در درون حبابی که عاقبت خواهد ترکید، خود را برای به راه انداختن یک جنگ ویرانگر و هولناک علیه جمهوری خلق چین و خاکستر کردن زندگی 1 میلیارد و 400 میلیون انسان، هلاک میکنند. این روند اما برخلاف تصور تبهکاران و جنایتکاران فعلاً حاکم بر سرنوشت بشری، نه به پیدایش یک گورباچف دوم، نه به تضعیف جمهوری خلق چین و محو قدرت کمونیسم از جهان، بلکه بطور اجتناب ناپذیری به پیدایش یک استالین دوم منجر خواهد شد.

-------------------- 
توضیحات



برگزاری 24مین سالگرد پیروزی انقلاب اکتبر در ایستگاه مایاکوفسکی مترو مسکو. در این لحظه، اندکی بیش از 4 ماه و نیم پس از تهاجم ارتشهای فاشیستی به اتحاد شوروی سوسیالیستی، واحدهای نظامی پیشقراول آلمانی در حوالی پایتخت و در فاصله حدود 30 کیلومتری میدان سرخ مستقر شده، و جبهه های اصلی بزرگ نبرد در فاصله 100 کیلومتری پایتخت شوروی، قرار دارند.

در چنین روزی، که همه ادارات دولتی از مسکو به خارج از پایتخت منتقل شده اند، طی مراسمی با حضور همه شخصیتهای اصلی دولتی، حزب کمونیست و ارتش سرخ، مراسمی برگزار میگردد، و استالین با تحلیل اوضاع، به عدم موفقیت نقشه های آلمان، اشاره میکند. به این نقشه ها، که گویا با حمله به اتحاد شووروی، فقط طی چند هفته، ارتشهای فاشیستی به اهداف خود در اشغال شوروی دست پیدا میکنند.

تاکنون فقط تکه کوچکی از این سخنرانی در محیط اینترنت قابل دریافت بود. بتازگی اما کل ویدوئو از سوی یک مؤسسه پژوهشی در روسیه، در اختیار عموم گذاشته شده است. اصل سخنرانی به زبان روسی است و اگر ویوئوی  فوق با زیر نویس فارسی و یا انگلیسی تهیه شود، در همین نشانی در این پست قرار داده میشود.


مراسم فوق در ایستگاه مایاکوفسکی متروی مسکو، در روز 6 نوامبر 1941/ 15 آبان 1320، یعنی یک روز قبل از روز اصلی مراسم انقلاب اکتبر، برگزار میگردد. در روز بعد یعنی 7 نوامبر، مراسم رسمی عمومی، با حضور واحدهای ارتش سرخ در میدان سرخ، و با سخنرانی مشهور استالین، برگزار میشود. 

متن آلمانی سخنرانی استالین در نشانی بالا، در منبع زیر قابل دریافت است:
در باره جنگ بزرگ میهنی، جلد سوم مجموعه آثار استالین، به آلمانی 1946 چاپ مسکو، از صفحه 10 تا 19
http://trotzalledem.bplaced.net/theorie/vaterlandkrieg.pdf

- در نشانی زیر در همین وبلاگ، در مقاله ای تحت عنوان: "سالگرد رژه تاریخی واحدهای ارتش سرخ در 7 نوامبر 1941 در مسکو!"، منتشره بتاریخ 15آبان 1393- 6 نوامبر 2014، یک قطعه ویدوئو در انتهای مقاله وجود دارد. این ویدوئو به سخنرانی استالین در روز 7 نوامبر 1941- 16 آبان 1320 مربوط است. این سخنرانی در روز 7 نوامبر، یک روز پس از همین سخنرانی در میتینگ ایستگاه مترو مایاکوفسکی است، که در پست کنونی می بینید. هر دو سخنرانی به 24 مین سالگرد انقلاب اکتبر مربوط هستند. با این تفاوت، که حاضرین در سخنرانی در روز قبل و در ایستگاه مترو را، شخصیتهای اصلی حزب کمونیست، دولت و ارتش سرخ تشکیل میدهند.


و چند نشانی دیگر از انتشار اولیه همین مطلب کوتاه در اینجا و بدون قسمت جدید بالا:



***
اکبر تک دهقان
14 ژوئیه 2020-24 تیر 1399
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر