جمعه، مرداد ۱۰، ۱۳۹۹

راهنمای جعل اخبار برای لیبرال- روشنفکران "رادیویی" در خارج!


دکتر جمشید مهندس، کارشناس رشته "در خیانت و خیانت روشنفکران رادیویی"!

ترجمه، و اصل خبر در نشانی پایین:

یک نظرخواهی از 10 هزار پزشک در جمهوری خلق چین، به این نتیجه رسید، که 95% از پزشکان چینی در سراسر این کشور، در مبارزه ملی علیه پاندمی کووید-19 شرکت کردند. بیشترین رقم، شامل پزشکان بیماریهای عفونتی، مجراهای تنفسی و مراقبتهای ویژه میشود.

حال اما خواندن چنین خبری برای روشنفکران لیبرال خارج از کشوری، که بخشی از ننگ و شرم و فلاکت مردم ایران هستند و نه بخشی از راه حل، جز افسردگی و تحقیر بدنبال نمی آورد. چرا؟

برای اینکه در آمریکا "جان" و انگلستان "جان" و فرانسه "جان" و سوئد "جان" و کانادا "جان" و آلمان "جان" و هلند "جان" او، بهیچوجه آماری در این سطح چشمگیر از شرکت پزشکان کشور در مبارزه با بیماری کووید-19 وجود ندارد. دولتهای لیبرال نحس آنان و فرهنگ عمومی جامعه مثلاً "باز" آنها، دارای توانایی، استعداد، انگیزه و سازماندهی چنین تلاش عظیمی نیستند. این فقط در کشورهایی نظیر چین و کوبا و ویتنام و نظایر آنها، که فرهنگ سیاسی کشور بر انسانیت سوسیالیستی و نه ضد انسانیت لیبرالی استوار است، امکانپذیر است.

حال اما این روشنفکر تحصیل کرده، دروغگو، نوکرصفت و بورژوا کمپرادور بدوی، کورش پرست و سنگ پرست و خون پرست چه میکند؟ حال او عقده های ضد کمونیستی چندش آور خود را که با خواندن این خبر بیکباره بر سرش آوار میشوند، چطور میتواند، و باید حل کند؟

در اینجا برای کمک به روشنفکر رادیویی و اینترنتی، که عیلرغم ظاهر "مدرن" و لاطائلات لیبرالی، از یک شکنجه گر اوین و گوهردشت، چیزی کم ندارد، و با استفاده از تجارب تاکنونی خود او در انعکاس اخبار مربوط به چین و تاریخ کمونیسم، یک "راهنمای بغلی" و  کوچک تهیه و توصیه میشود. گیرنده گان "راهنمای بغلی انتشار لیبرالی اخبار چین و تاریخ کمونیسم"، عبارتند از "مفسرین" و "تحلیلگران" در: بی بی سی، رادیو فرانسه، رادیو فردا، دویچه وله، صدای آمریکا، ایران انترنشنال، شبکه من و تو، و بلند گوهای آنها نظیر سایت یورو نیوز، پیک ایران، خبرنامه گویا، ایران امروز و "برادران"!

تنظیم خبر بالا به شیوه کاملاً لیبرالی:

سرکوب پزشکان در چین برای معالجه بیماران کرونایی!

حزب کمونیست چین بیش از 95% از پزشکان چین را با تهدید زندان و قطع حقوق وادار کرده در معالجه بیماران کرونایی شرکت کنند. بگفته ناظران، این باعث شده، که این کشور به شیوه ای "اقتدارگرایانه" و بدون رعایت اصول جرج سوروس و فرانسیس فوکویاما، متأسفانه خیلی سریع بر پاندمی کووید-19 غلبه کند و بخش اعظم اقتصاد چین هم، بدبختانه با ظرفیتی نزدیک به 100% کارشان را از سر گرفته اند. آمریکا هم در همین رابطه اعلام کرده، خوشبختانه بزودی علیه حزب کمونیست چین اعلام خسارت خواهد کرد، که با تأکید کارشناسان رسمی و مهم بین المللی، بدون تردید و فوراً باعث اعلام ورشکستگی مالی دولت چین خواهد شد.


همچنان که در این تصویر میبینید، حزب کمونیست چین دست به صحنه سازی معالجه بیماران کرونایی زده است! در حالیکه گفته میشود، کسی که بعنوان بیمار روی تخت قرار دارد، در واقع امام جمعه آزادیخواه اویغورستان است، که بتازه گی از یک اردوگاه آموزشی طالبان از افغانستان بازگشته، و مأموران امنیتی چین در حال  خوراندن مرگ موش به او هستند!

همه کارشناسان جهان با محاسبات دقیق کامپیوتری و عکسهای ماهواره ای از پارکینگ اتوموبیلهای مراجعان به یکی از بیمارستانهای شهر ووهان ثابت کرده اند، که حزب کمونیست چین موضوع کرونا را پنهان کرده بود، تا به دموکراسی های غربی خسارت وارد کند. ناوهای هواپیمابر آمریکا و انگلستان هم به همین دلیل با سرعت در حال حرکت  به سوی دریای جنوبی چین هستند.

علاوه بر این، گفته میشود، یک نفر از میان 2 میلیون و 700 هزار پزشک این کشور، با جمعیت ناچیز 1 میلیادر و 400 میلیون نفر، در یک کامنت فیس بوکی شخصی زیر یک پست پسرخاله اش، با خشم زیاد این کار حزب کمونیست را محکوم کرده و اطلاع داده، که بزودی همه پزشکان و پرستاران چین به خیابانها میریزند و حکومت کمونیستی را سرنگون میکنند!

***
31 ژوئیه 2020- 10 مرداد 1399
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر