شنبه، تیر ۱۴، ۱۳۹۹

رسانه های ضد کمونیستی، و کشف ضد چینی جدید آنها!


لیبرال ایرانی در سایتهای فارسی خود، مدام بدنبال خبر و حادثه ای برای بدنام کردن چین و یا روسیه است. از جمله اینکه گویا اخیراً یک بیماری جدید در چین ظاهر شده، که ممکن است همه جهان را بگیرد! سایتهای رادیو فردا، بی بی سی، یورو نیوز، و بویژه دو سایت فارسی و غلام حلقه بگوش نهادهای تبلیغاتی ضد کمونیستی غربی، یکی از دیگری سخیف تر و مواجب بگیرتر، یعنی "خبرنامه گویا" و "پیک ایران"، خود را برای کشف و تبلیغ چنین خبری، هلاک کردند. دو روز بعد اما سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد، موضوع مزبور از سال 2011 شناخته شده، و از سوی پژوهشگران چینی و یا وابسته به این سازمان، تحت نظر است. هیچیک از سایتهای نامبرده، این خبر را پخش نکردند.

ترجمه فارسی تویت WHO با هدف فرورفتن در جمجمه سیمانی لیبرال ایرانی:

سازمان بهداشت جهانی در روز چهارشنبه (1 ژوئیه/11 تیر) اخبار مبنی بر ظرفیت همه گیری یک ویروس [دیگر] در چین را توضیح داده و اعلام کرد، که موضوع بر سر یک ویروس جدید نیست، بلکه ویروس مزبور از سال 2011 شناخته شده، و جریان آن [نیز] تحت نظر است.


حال اما برای ترساندن لیبرال دروغپرداز ایرانی، که دنیای درونی و بیرونی او، تنها از ضدیت با کمونیستها، چین فوبیا، خصومت ورزی با فدراسیون روسیه، بویژه مردم روسیه و تنها بدلیل تاریخ سوسیالیستی آنها، تشکیل شده، تماشای این ویدوئو میتواند مفید باشد. او در پناه انحلال اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی و تغییر مقطعی توازن قوای بین المللی بنفع امپریالیسم و به زیان کمونیسم، با چاپلوسی، نوکر صفتی و "شاهزاده" و "شهبانو" بازیهای چندش آور و حرافی های مضحک خود، سر از رادیوهای فارسی در خارج در آورد، و تاکنون هم، جز دروغ و تحریف و ژورنالیسم بی کیفیت و عمدتاً گمراه کننده، چیزی تحویل شنونده و بیننده خود نداده است:


خیابانهایی تو در تو در استان Guizhou در جنوب چین، و مشهور به مجموعه خیابانهای هوایی Qianchun، که بعضا در قسمتهایی در ارتفاع 55 متری سطح زمین قرار دارند، و از این طریق، بار ترافیک شهر بویژه در مرکز آن، تخفیف پیدا میکند. تصویر مربوط به روز 4 ژوئیه، یعنی امروز است.

***
اکبر تک دهقان
4 ژوئیه 2020- 14 تیر 1399
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر