جمعه، تیر ۲۷، ۱۳۹۹

برای ترساندن لیبرال های ایرانی




پلی بر روی رودخانه Hongnong Jianhe River Bridge در شهر Sanmenxia، در منتهی الیه غرب استان هنان Henan، دارای پهن ترین خیابان در بالاترین ارتفاع است و نمایش دشوار ترین شرایط ساخت اتوبان  در جمهوری خلق چین است.*1

دکتر جمشید مهندس، عضو کمیته بررسی کیفیت لجنزاری بنام رسانه های فارسی زبان خارج از کشور

ویدوئوی بالا در اینجا، تنها بمنظور ترساندن سوسیال داروینیست/ لیبرال ایرانی، این مبلغ رژیم درنده خوی پهلوی ("جنبش" کریهی بنام "شاهزاده" و "شهبانو")، تکثیر و پخش میشود، که امروزه در ضدیت با چین، روسیه، تاریخ شوروی، رهبری استالین، جمهوری دموکراتیک خلق کره و ونزوئلا، در رادیوهایی نظیر بی بی سی، رادیو فردا، دویچه وله، صدای آمریکا، شبکه من و تو، ایران اینترنشنال، و سایتهای یورو نیوز، "جنبش سکولار دموکراسی"، "ایران پرس نیوز"، "ایران امروز"، "عصر نو"، "پیک ایران"، حُکَم تُچی*2 و "خبرنامه گویا"، بخشنامه های ضد کمونیستی ساواک و رکن دو ارتش را تحت عنوان خبر و گزارش و تحلیل، تکرار میکنند.  

تبلیغات ضد کمونیستی، قبل از همه، فعالیتی بمنظور ارضاء نیازهای سیاسی فاشیستی و احساسات سادیستی و یا مازوخیستی شخصی مبلغ آن است. تبلیغات ضد کمونیستی، همانجایی است، که سادیسم و فاشیسم و لیبرالیسم ایرانی، از جنس "شاهزاده" و "شهبانو"ی ساواک و اوین و کمیته مشترک ضد خرابکاری و فرشگردی و "اکثریتی" و "مدیریت گذار" و جبهه مثلاً ملی، بهم میرسند. انجام چنین تبلیغاتی، در دنیای درونی گسیخته موجود حدوداً جاندار فاعل آن(معمولاً یک پرسلولی متحرک و تحت الاحمایه سازمانهای امنیتی غربی، و یا یک جیره خوار مزمن و حرفه ای این یا آن نهاد امپریالیستی، نظیر مسعود بهنود و جمشید برزگر و فرناز قاضی زاده و یدی شیشوانی)، لذتی ایجاد میکند، که نگو و نپرس!

هدف از انتشار این ویدوئو در اینجا این است، که شادی و پایکوبی و لذت لحظه ای این توده بی شکل از سلولهای بهم چسبیده بعضاً مرده و در حال تجزیه، موسوم به نویسنده و تحلیل گر و خبرباز، از انجام این تبلیغات هیتلری و گوبلزی، از سوراخ دماغشان بیرون کشیده شود. از آنجا که روی دیگر سکه فاشیسم و سادیسم، چیزی جز عکس آن یعنی مازوخیسم نیست، و یک سادیست ضد کمونیست، میتواند، فوراً بعنوان یک مازوخیست هم دچار لذت شود(منبع: دکتر فروید از وین!)، میتوان با کلیک کردن و بزرگ کردن تصویر، دچار هول و هراس لیبرالی شدیدتری شده، نه فقط بازهم از کمونیسم بیشتر ترسید، بلکه اینبار از موضع یک مازوخیست هم، از این تصاویر هولناک کمونیستی حتی لذت برد!

***
17 ژوئیه 2020- 27 تیر 1399 
-------------------- 

توضیحات جمشیدانه

*1- استان هنان Henan در شرق میانه جمهوری خلق چین واقع شده، مساحت آن بالغ بر 167 هزار کیلومتر مربع، یعنی 1.74 % از کل مساحت کشور، و جمعیت آن  نزدیک به 95.5 میلیون نفر است. کشور آلمان دارای مساحتی بالغ بر 357 هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن 83 میلیون نفر است.

*2- "حکمتیسم"(؟!) "حکمتیست"(؟؟!!)  حکمت چیان(؟؟؟!!!) حکمتچیان(؟؟؟؟!!!!)، حکمت چی(؟؟؟؟!!!!)،
 ... و دست آخر بدلیل به جایی نرسیدن در سردرآوردن از موضوع، و بدلیل بی معنا و مسخره و مضحک بودن کل داستان، و لزوم انطباق محتوا با شکل و زبان بی ارزش و نهیلیستی شایسته "کومه له" و اختراعات نحس آنحُکَم تُچی!
خواننده این متن لطف کرده، بقیه زحمت را خود بعهده بگیرد!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر