یکشنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۹۹

40 سال پیش مُرد؛ هر چند با تأخیر زیاد، اما به درک!


در ماه مرداد/ژوئیه سال 1980/1359، محمدرضا پهلوی مزدور و تبهکار، دشمن قسم خورده حقوق دموکراتیک مردم ایران، ضد کمونیست فاشیست؛ کودتاچی ضد ملت و عامل نابودی دولت ملی در کودتای جنایتکارانه 28 مرداد سال 1332/1953، دشمن توسعه ملی و استقلال کشور؛ شکنجه گر و قاتل صدها و هزاران نفر از مردم ایران؛ قاتل هزاران نفر از مردم آذربایجان در 21 آذر لعنتی آن در سال 1325؛ مزدور و غلام حلقه بگوش قدرتهای راهزن و جنگ طلب امپریالیسم آمریکا، انگلستان، آلمان و فرانسه؛ غارتگر و دزد و راهزن علنی اموال و ثروتهای مردم ایران؛ و یکی از طراحان اصلی نقشه ضد انسانی تحویل آگاهانه کشور و سرنوشت نسل های آتی به خمینی و دارودسته جنایتکار او، شرش را از سر مردم ایران کم کرد.
 
این جنایتکار پلید از سنت لیبرال-فاشیسم ایرانی، زاده شده و تربیت شده بر متن فاشیسم هیتلری، عاقبت تحت فشار مبارزه مسلحانه نسل جوان و تظاهرات میلیونی مردم  در خیابانها، سزای جنایات خود و دسته جات آدمکش از قلدران محلات قدیمی تهران را چشید، و باید در دی ماه 2 سال پیش از آن، گورش را از کشور گم میکرد. امروزه رسانه های فارسی امپریالیستی، با وقاحت و از موضعی دلسوزانه و مثبت از این آدمکش یاد کرده، از مرگ 40 سال قبل او "در غربت"، مینویسند.

طی سالهای گذشته و بویژه دوره اخیر، رسانه های امپریالیستی، به شیوه آگاهانه و مشمئز کننده ای، اختراعات جدیدی تحت عنوان "شاهزاده" و "شهبانو" را، مربوط به روابط خونی و فامیلی محمدرضا پهلوی، نظیر موضوعاتی سیاسی و دخیل در سرنوشت کشور، به مردم ایران قالب میکنند. با ترویج چنین عناوینی، قرار است تاریخ انقلاب بهمن و برچیدن سلطنت از ایران انکار شده، نتایج سیاسی و فرهنگی مبارزات مردم در همه دوران 58 ساله دیکتاتوری تروریستی پهلوی، هیچ و پوچ اعلام شود. این تبلیغات چندش آور در دویچه وله، بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو فردا، رادیو بین المللی فرانسه، و سایتهای افراطی سلطنت طلب نظیر "گویا نیوز"، "ایران پرس نیوز"، "یورونیوز" و مزدوران چپ نمای آنها، به تاریخ اشک و آه و خون مردم له شده تحت سلطه رژیم درنده خوی پهلوی، لگد میزنند.

این افراد و دسته جات شرم نمیکنند، خود در شرایط جوامع پارلمانی غربی زندگی میکنند، اما نظیر مأموران افراطی سازمانهای امنیتی امپریالیستی، فرهنگ برده داری و حکومت ساواک را برای مردم ایران ترویج میکنند. در زندگی سیاسی و یا روزمره مردم ایران، چیزی بنام "شاهزاده" و "شهبانو" وجود ندارد، و توده مردم، بویژه کارگران و روستاییان، جایی در دنیای زندگی کنونی خود برای این موجودات پوسیده و منقرض شده، تماماً دزد و راهزن و سرکوبگر و سرسپرده و دروغگو، باز نمیکنند. پیش از آنهم، مردم در شرایط ناچاری، حداکثر به  "پسر شاه" و "زن شاه"، اشاره میکردند. اما روشنفکر بی وجدان "رادیویی" و اینترنتی، ارزشی برای فرهنگ، روحیات و زندگی واقعی سخت اکثریت مردم ایران قائل نیست. او با توسل به چاپلوسی و فحاشی به مردم ساده ایران، به معادلات ثروت و قدرت در کشورهای امپریالیستی پیوند خورده، و براساس غریزه طبیعی ضد کمونیستی خود، بدنبال "چیزی" برای "فرهنگ" سازی فاشیستی، بمنظور هر چه ابدی تر ساختن شرایط زندگی دردناک مردم ایران است.

***
اکبر تک دهقان
26 ژوئیه 2020-5 مرداد 1359
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر