جمعه، آبان ۰۹، ۱۳۹۳

قطعنامه مشترک احزاب دولتی در اتریش و آلمان و فرانسه!

انتقال توسط رابط "مأموریتهای ویژه": جمشید

حضرات رهبران و مسئولین سازمان "اکثریت" چیان  و زیرمجموعه های آن: "اتحاد فداییان خلق" چیان، "اتحاد جمهوریخواهان" چیان و سایتهای وابسته به آنها: "عصر نو" چیان ، "اخبار روز" چیان و "ایران امروز" چیان!

نظر به اینکه:

1- مردم متأسفانه شجاع کوبانی، پوزه داعش، این دنبالچه خمینی و موسوی و خاتمی و روحانی، و این سمبلهای "دوران طلایی" ما و شما را، علیرغم 90 سال سرمایه گذاری ما برای ایجاد "جنبش اسلامی" در برابر کمونیسم، صاف و ساده به خاک مالیدند، آنهم تحت رهبری کمونیستها، و دهشتناک تر از این دیگر قابل تصور نبود- بدتر از آن، تازه از خود ما هم کمک گرفتند!

2- مردم کشور بورکینافاسو، که "تمدن" هزاران ساله ایرانی هم ندارند، در عرض یک روز و نیم، آقایی محترم و 27 سال رئیس جمهور را، که گناهی نکرده، فقط قصد ادامه ریاست داشته، بی خبر و بدون اجازه ما و با کمال پررویی کله پا کردند!

بنابراین:

برای جلوگیری از بدتر شدن اوضاع در کشورهای توسری خورده، و احتمال اینکه دیگر کسی برای ما و شما تره هم خرد نکند، لطفاً زر نزنید، تا مردم ایران هم رژیم "ولایت مطلقه فقیه" در قرن بیست و یکم را، که شما و ما مشترکاً تا حالا هم جورش را کشیده ایم جمع کنند. از این رو، بعنوان یک استثناء و فقط برای مدت کوتاهی دستورات تاکنونی ما را مبنی بر تبلیغ شبانه روزی "عدم خشونت"، رعایت "خشونت پرهیزی" و تشویق مردم ایران به تحمل بردگی را گچ بگیرید!

ما احزاب دولتی در فرانسه و آلمان و اتریش، قول اکید میدهیم که برای شما "کمپرادورها" هیچ مشکلی ایجاد نشود! شما را از کشورهای ما بیرون نمیکنند و می توانید مهملات کنونی را نوشته و تکثیر کرده، به "وزین" بازی ادامه دهید! کاغذ و کامپیوتر هم چشم!

دریافت کنندگان این نامه:

مسعود فتحی عسگر اولادی (روشنفکر وزین و برجسته و مدافع نقد ملایم برخی اشکالات بی اهمیت "لایحه قصاص" از موضع قرآن کریم!)

ف- تابان عسگر اولادی (مبتکر تئوری کاملاً متمدنانه: ارتکاب "خشونت از طرف مردم" ایران در سال 1388؛ و سردمدار پیگیر فکر غرب پسند: هر زبان در ایران یعنی یک "ملت"، و به هر "ملت" هم که بطور اتوماتیک بعد از گذراندن امتحانات یک جنگ داخلی معمولی و اثبات لیاقت، یک کشور تعلق می گیرد؛ البته خارج از اتحادیه اروپا!)

مصطفی مدنی عسگر اولادی (مدافع افراطی بتجویز ما و بقول ایشان: "حجت الاسلام و والمسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی رئیس جمهور محترم کشورمان"!)

بهروز خلیق عسگر اولادی (مسئول اداره آرشیو نوارهای "برخی خطاهای سازمان"، که اساساً به سفارش ما تأسیس شده است!)

بهزاد کریمی عسگر اولادی (کاشف نظریه: قالب کردن قوم گرایی "از موضع دموکراسی خواهی"؛ ما از شدت علاقه مایل هستیم در این دنیا، نه یک کشور ایران، بلکه حداقل 6 "ایرانچه" بر وزن تربچه کاشته شوند!)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر